Str8_6
Well-known member
you wish.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
you wish.
Het is maar 6 seconden.you wish.
geef ze eens aan mij, ik doe het in 3.Ik krijg mijn vrouw toch niet op 7, laat staan 6, seconden klaar hoor...![]()
Hij zei zijn vrouw, niet uw eigen.geef ze eens aan mij, ik doe het in 3.
geef ze eens aan mij, ik doe het in 3.
ga weg hoor 
stoppen met je persoonlijke aanvallen!Ik denk dat die 3 staat voor nu, dan en nooit![]()
Dat is het voordeel van mijn looks.. Vanaf dat mijn kleren uitgaan zijn ze in die fase.Alleen als ze bloed maar dan ook bloedgeil is hoef je der maar een likje op te geven anders mag je zwaar gaan arbeiden hoor met je 3 seconden regelga weg hoor
![]()
Niet zo onzeker over jezelf zegstoppen met je persoonlijke aanvallen!

Straight gaat dan ook voor zichzelfIk krijg mijn vrouw toch niet op 7, laat staan 6, seconden klaar hoor...![]()

)Nooit de gerechten van El Bulli gezien?Ik vind een complete maaltijd bereiden wel veel moeite om dan 6 seconden plezier te hebben![]()
ik kom niet zo opgewonden van gellekes en wat schuimNooit de gerechten van El Bulli gezien?
Dus geen choco mousse van elkaar eten in de Nestoriaanse slaapvertrekken? Wel zo proper, I approve.ik kom niet zo opgewonden van gellekes en wat schuim
Hahaha hahaha aaaah Cylcus zegt hij.
Jij niet goete spriche de vlaamsche ?
We hebben er niet lang op moeten wachten.
Nuf saidstoppen met je persoonlijke aanvallen!