Mulan
Well-known member
En de hond stampt me in zijn dromen

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En de hond stampt me in zijn dromen

Als je er een wc-hokje van maakt en een voederschuif monteert heb je er geen last meer van.![]()
Oplossing: links de dochter, rechts de hond
wat voor monster is uw hond als die poten van vijf meter heeft?Geloof het of niet, maar ze slapen beide in een mensenkamer 5m verder, leek me minder gedoe met verenigingen die opkomen voor rechten van vanalles en nog wat![]()
Hij heeft nog een periode de positie van knuffelbeer in mijn bed ingenomenwat voor monster is uw hond als die poten van vijf meter heeft?

Welk een merk is het? Onze Golden Retriever vertikt het om bij ons te slapen.Hij heeft nog een periode de positie van knuffelbeer in mijn bed ingenomen![]()
Mechelaar, kruipt ook heel graag in bed als ik er niet ben, om "puttekes te graven" in mijn matrasWelk een merk is het? Onze Golden Retriever vertikt het om bij ons te slapen.

Je zou dit makkelijk kunnen overdenken naar een zeer onconventioneel en ongemakkelijk niveau………..Langs de ene kant zitten ouders te zagen dat ze niet meer kunnen sexen oimdat hune kleine hen kan betrappen en dan als ze kunnen sexen willen ze dat hun golden retriever bij hen komt slapen. Ik snap er niks meer van.
Best of both worlds.Langs de ene kant zitten ouders te zagen dat ze niet meer kunnen sexen oimdat hune kleine hen kan betrappen en dan als ze kunnen sexen willen ze dat hun golden retriever bij hen komt slapen. Ik snap er niks meer van.
Squidje wil liever zagen dan poepenLangs de ene kant zitten ouders te zagen dat ze niet meer kunnen sexen oimdat hune kleine hen kan betrappen en dan als ze kunnen sexen willen ze dat hun golden retriever bij hen komt slapen. Ik snap er niks meer van.

I stick to what I know…Squidje wil liever zagen dan poepen![]()
The stick you know might not be enough. One day..I stick to what I know…
I am too old for unknown sticks now, or all that comes attached to them anyway.The stick you know might not be enough. One day..
Als ik met mijn toverstick zwaai dan tover ik je naar de zevende hemel.Ik ga met mijn tover"stick" zwaaien en mezelf naar dromenland toveren!
Naajdie naajt piepz!
Als ik met mijn toverstick zwaai dan tover ik je naar de zevende hemel.
Als ik met mijn toverstick zwaai dan tover ik je naar de zevende hemel.