oehhhh gij moet blijven om de dubbelzinnigheden expres niet te snappen en te bestrijden, dat zal goed zijn voor onze reputatie in deze threadDuvel droog, bestaat da? Een droge witte wijn, ja![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
oehhhh gij moet blijven om de dubbelzinnigheden expres niet te snappen en te bestrijden, dat zal goed zijn voor onze reputatie in deze threadDuvel droog, bestaat da? Een droge witte wijn, ja![]()

Die hebben gewoon nog niet de juiste partner ontmoetNog iemand die een rechtstreeks verband kan zien tussen vrouwen die vrijwillig single blijven en deze posts?

On it miladyoehhhh gij moet blijven om de dubbelzinnigheden expres niet te snappen en te bestrijden, dat zal goed zijn voor onze reputatie in deze thread![]()

Tis niet omdat hij gebanned is dat ge zijn naam moet misbruiken he.Een gewone forumgebruiker zijnde;
![]()
Bedoel je een beetje zoals de dorpsidioot?oehhhh gij moet blijven om de dubbelzinnigheden expres niet te snappen en te bestrijden, dat zal goed zijn voor onze reputatie in deze thread![]()

I resent several instigations all of which have no basis!Bedoel je een beetje zoals de dorpsidioot?
Ons eigen markske en gij Bieke?
waarom moet ik nu weer bieke zijn, gij kunt even goed bieke zijn!!Bedoel je een beetje zoals de dorpsidioot?
Ons eigen markske en gij Bieke?
Ik vroeg dan ook geen verduidelijking aan jou!I resent several instigations all of which have no basis!

Oeft, kwas efkes aant paniekerenIk vroeg dan ook geen verduidelijking aan jou!![]()

Nope..Nog iemand die een rechtstreeks verband kan zien tussen vrouwen die vrijwillig single blijven en deze posts?
Neen, vraag eens aan ons Non?Nog iemand die een rechtstreeks verband kan zien tussen vrouwen die vrijwillig single blijven en deze posts?
@Mulan is carmen he, gij zijt bieke en squid is doortje. Straight six is boma, mikkel is marckske,waarom moet ik nu weer bieke zijn, gij kunt even goed bieke zijn!!
Je zid ook rappe vergeten daj ier je droomspel vo e prijzetje kun oproapn et..wuk emme vandoag heleerd: kom hier nie om een vent te zoeken
ja dan ga ik als bieke toch liever voor boma in deze schaarste van opties, die heeft het meeste geld@Mulan is carmen he, gij zijt bieke en squid is doortje. Straight six is boma, mikkel is marckske,
Jij bent eerder DDT das ook zo een frustro agressor.waarom moet ik nu weer bieke zijn, gij kunt even goed bieke zijn!!
39, male, Jabbekeindien je dit moet googlen: te jong dus!![]()
Kwist nie dat die ook graag naar venten keek in speedo's?Jij bent eerder DDT das ook zo een frustro agressor.
Damnet, Noortje heeft gelijk!39, male, Jabbeke