Mulan
Well-known member
Definiëren wat "goed klaarmaken" is aub? Er is er eentje die hier al het perfecte antwoord had gegeven dus eens zien of je goed hebt opgelet!Dat kan ik goed klaarmaken met een bearnaisesausje erover.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Definiëren wat "goed klaarmaken" is aub? Er is er eentje die hier al het perfecte antwoord had gegeven dus eens zien of je goed hebt opgelet!Dat kan ik goed klaarmaken met een bearnaisesausje erover.

Als je op de rand van de afgrond staat: De inner circle is er om samen een stap vooruit te zetten!!Nja... En welk trauma willen we haar eigenlijk bezorgen? Of gewoon garanderen dat ze eeuwig vrijgezel blijft uit angst? Of toch maar dat duwtje in de rug om tot het klooster toe te treden?
Als dat bearnaisekleur heeft, dokter zien.Dat kan ik goed klaarmaken met een bearnaisesausje erover.
van een plank van 10m in een speedo. hup.Blokduiken of da springen van een plank en zo weinig mogelijk impactspetters maken zo….schoonduiken?
Tussen baas en dwaas zijn er ook maar 2 letters verschil maar dat doen we toch ook niet.Ik geef godsdienst en aangezien ik zelf een ongelofelijk gevallen gelovige ben, probeer ik de cijfers soms wat te duwen. Norae zou een schoon nonneke zijn, Nonae is maar 1 letterke!

Zwijg van nonnen. 1 is genoeg. Ik loop er nog vies gezind van.Ik geef godsdienst en aangezien ik zelf een ongelofelijk gevallen gelovige ben, probeer ik de cijfers soms wat te duwen. Norae zou een schoon nonneke zijn, Nonae is maar 1 letterke!
Een trauma van mannen in speedo's, zodat ik nooit meer naar de olympische spelen kan kijken en idd noodgedwongen in een klooster ga levenNja... En welk trauma willen we haar eigenlijk bezorgen? Of gewoon garanderen dat ze eeuwig vrijgezel blijft uit angst? Of toch maar dat duwtje in de rug om tot het klooster toe te treden?

Ik kan ze goed sappig krijgen.Definiëren wat "goed klaarmaken" is aub? Er is er eentje die hier al het perfecte antwoord had gegeven dus eens zien of je goed hebt opgelet!![]()
Toch je Non quote gelezen dè?Zwijg van nonnen. 1 is genoeg. Ik loop er nog vies gezind van.
jezus don't get him started heeZwijg van nonnen. 1 is genoeg. Ik loop er nog vies gezind van.
Ja spijtig genoeg. Tis e bitje lik stront.. Je wit dat vuil goat zin mo je ku Nie loatn va toch eki te kikn.Toch je Non quote gelezen dè?
Als jij het liever droog hebt.. Alles is mogelijk.MEUP
Wrong answer!
Dadde....volgende keer beterJa spijtig genoeg. Tis e bitje lik stront.. Je wit dat vuil goat zin mo je ku Nie loatn va toch eki te kikn.

Iets droog nemen is meer uwe stijl he sjoe!Als jij het liever droog hebt.. Alles is mogelijk.
Nope! En zowel jonge veulens als.... Euhm... Wat meer slachtrijpe merrie(s)![]()
Gij hebt een lijmfabriek en hebt goedkope grondstoffen nodig?Tijd om dat hier eens van naderbij te volgen dan...
Wat @straight_six zei...Ik geef godsdienst en aangezien ik zelf een ongelofelijk gevallen gelovige ben, probeer ik de cijfers soms wat te duwen. Norae zou een schoon nonneke zijn, Nonae is maar 1 letterke!
Nothing that a little spit can't handle.Iets droog nemen is meer uwe stijl he sjoe!
Duvel droog, bestaat da? Een droge witte wijn, jaIets droog nemen is meer uwe stijl he sjoe!

Hier zitten de vrouwen, EN ge moogt hier nog flirten.
Allemaal getrouwd zeker, ik ken dat.
Nope! En zowel jonge veulens als.... Euhm... Wat meer slachtrijpe merrie(s)![]()
Als jij het liever droog hebt.. Alles is mogelijk.
Nothing that a little spit can't handle.