Hier hebben we enkel @Tomski daily.Tom Daly?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hier hebben we enkel @Tomski daily.Tom Daly?
maar kan hij elegant in een zwembad vallen?En de onze kookt ook nog eens, ik weet het wel hoor![]()
Beter nog, hij gaat een zwembad leggen. En er is geen beter zwembad om te hebben dan dat van een ander!!maar kan hij elegant in een zwembad vallen?
Blokduiken of da springen van een plank en zo weinig mogelijk impactspetters maken zo….schoonduiken?maar kan hij elegant in een zwembad vallen?
Uiteraard, iedereen naakt bij de inner circle wasmedanuofwahaddegedacht.Speedo's zijn hier verboden.
Male speedo’s, fixed that for yaSpeedo's zijn hier verboden.
FtfySpeedo's zijn hier verboden voor iedereen die geen speedomodellichaam heeft.

Vieze vuile hippie!Uiteraard, iedereen naakt bij de inner circle wasmedanuofwahaddegedacht.

Speedo's mogen enkel onder de douche.Vieze vuile hippie!![]()
Niet als het gaat om zekerheden in een jong leven. Als da meiske da nodig heeft, dan doen we dat.Speedo's zijn hier verboden.
Enkel als het uw eigen kinderen zijn.Speedo's mogen enkel onder de douche.
Wablief? Gaan we hier mensen nog wat laten geloven in hunzelf of wat?Niet als het gaat om zekerheden in een jong leven. Als da meiske da nodig heeft, dan doen we dat.
Nja... En welk trauma willen we haar eigenlijk bezorgen? Of gewoon garanderen dat ze eeuwig vrijgezel blijft uit angst? Of toch maar dat duwtje in de rug om tot het klooster toe te treden?Niet als het gaat om zekerheden in een jong leven. Als da meiske da nodig heeft, dan doen we dat.
Dat kan ik goed klaarmaken met een bearnaisesausje erover.Ik ben ne chateaubriand!
(geen frikandellenvulsel)
Tijd om dat hier eens van naderbij te volgen dan...Nope! En zowel jonge veulens als.... Euhm... Wat meer slachtrijpe merrie(s)![]()
Ik geef godsdienst en aangezien ik zelf een ongelofelijk gevallen gelovige ben, probeer ik de cijfers soms wat te duwen. Norae zou een schoon nonneke zijn, Nonae is maar 1 letterke!Nja... En welk trauma willen we haar eigenlijk bezorgen? Of gewoon garanderen dat ze eeuwig vrijgezel blijft uit angst? Of toch maar dat duwtje in de rug om tot het klooster toe te treden?
Ach ja juist, dat was het enige wat uw vrouw wel goed vindt aan de seksDat kan ik goed klaarmaken met een bearnaisesausje erover.