Het grote slowchat topic

Ik ben er zelf nog niet uit dus het is niet erg. Al denk ik sowieso dat je het nooit weet tot je naar dat grote forum in de hemel vertrekt.
Mijn psycholoog bleef zeggen: "zo lang je niet zeker bent dat je er van weg wil, ga je beter niet weg (vooral om gevoelens van twijfel en spijt naar jezelf en kinderen toe te vermijden)." en ik ben daar wel dankbaar voor. Toen ik de beslissing nam, was ik er ècht van overtuigd en dan slik je alle zever erna en errond ook makkelijker omdat je oprecht gelooft dat je door die lastige periode heen moet om beter af te zijn nadien.
Dikke knuffel!!!

Mijn psycholoog bleef zeggen: "zo lang je niet zeker bent dat je er van weg wil, ga je beter niet weg (vooral om gevoelens van twijfel en spijt naar jezelf en kinderen toe te vermijden)." en ik ben daar wel dankbaar voor. Toen ik de beslissing nam, was ik er ècht van overtuigd en dan slik je alle zever erna en errond ook makkelijker omdat je oprecht gelooft dat je door die lastige periode heen moet om beter af te zijn nadien.
Dikke knuffel!!!
Ik wil meer geven dan een like maar die hartjesogen passen ook niet als iets gewoon lief is. Dus 🥰

Dikke knuffel!!!
Is dat ook niet wat normaal dat je geen deel van uw leven(en uw kinderen) in de vuilbak gooit als je niet zeker bent. Ik vind scheiden iets wat bij het leven hoort maar (en zeker als er kinderen mee gemoeid zijn) uit elkaar gaan omdat je denkt dat je uit elkaar moet gaan is imo toch wat van de pot gerukt en ook een kwalijke evolutie. (Geen steen naar jou persoonlijk toe trouwens @Mulan)

al ganse dag met Blinding lights in mijne kop van The Weeknd, vanmorgen mee wakker geworden.

Is dat ook niet wat normaal dat je geen deel van uw leven(en uw kinderen) in de vuilbak gooit als je niet zeker bent. Ik vind scheiden iets wat bij het leven hoort maar (en zeker als er kinderen mee gemoeid zijn) uit elkaar gaan omdat je denkt dat je uit elkaar moet gaan is imo toch wat van de pot gerukt en ook een kwalijke evolutie. (Geen steen naar jou persoonlijk toe trouwens @Mulan)
Ik ben ook helemaal niet zinnens of denkend aan scheiden, ik ben zelf helemaal niet van de gemakkelijkste en ik denk dat dit potje echt wel het beste deksel heeft gevonden. Maar dat zal nooit veranderen dat ik soms naar mijn doosje Uncle Vladimir’s Special Tea kijk en denk ‘hm…’

Ik ben ook helemaal niet zinnens of denkend aan scheiden, ik ben zelf helemaal niet van de gemakkelijkste en ik denk dat dit potje echt wel het beste deksel heeft gevonden. Maar dat zal nooit veranderen dat ik soms naar mijn doosje Uncle Vladimir’s Special Tea kijk en denk ‘hm…’
Dat dacht ik ook niet hoor. Je kwam me eerder over van dat je gewoon eens nu en dan uw frustraties wil uitspuwen en dan gewoon weer verder gaan met de orde van de dag. Mijn reactie was eerder op hoe ik het soms zie gebeuren in de samenleving.

Neem ik ook niet zo op 😉.
Maar ik heb er dan ook een traject van 2j zwaar twijfelen en proberen aan vooraf van gehad én veel mensen die me zeiden dat ik er van weg moest gaan.

Als je begint te twijfelen, zijn er 2 opties: je probeert er het beste van te maken (en negeert dus de twijfels en ziet ze als werkpunten) ofwel geef je er aan toe en ga je een lange periode van nog meer twijfels genre "heb ik wel de juiste keuze gemaakt? Had ik niet beter...." tegemoet.
Pas als er geen twijfels meer zijn maar 100% overtuiging, maak je de juiste keuze.

En dan heb ik het niet enkel over relaties maar ook de band met familie die slecht is, hoe je je op je werk voelt, of je een bepaalde vriendschap aan moet houden of niet,...

En dan helpt het idd niet als vreemden met heel weinig inzicht op de dynamiek tussen de personen zelf, gaan "stoken" genre "sta op uw strepen en smijt 'm buiten!" wanneer er eens gefrustreerd gezucht wordt. Maakt dat een mens zich net eenzamer voelt dan gesteund...

Dus dikke knuffel aan Squidje, daar heeft ze nog de meeste steun aan op een digitaal café denk ik 😇.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan