Squidward
Well-known member
Tis al 16 jaar en hij - Lodewijck met cee kaa - is 22 geworden dus het is echt niet zielig hoor!Oei ik vond 515 zijn uitleg aangenamer zo op een maandagmorgen
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tis al 16 jaar en hij - Lodewijck met cee kaa - is 22 geworden dus het is echt niet zielig hoor!Oei ik vond 515 zijn uitleg aangenamer zo op een maandagmorgen
Ik zou de dood eren met nog een stuk vlees te verkrachten in de airfryer, heeft wel iets ironischDank u voor ons met uw prentje te herinneren aan de onzin van het leven. Wat was dat weer van 'weg sfeer'?
Hemelse poezen maken u niet gelukkig? (Not inserting Mulan joke = level impossible)Dank u voor ons met uw prentje te herinneren aan de onzin van het leven. Wat was dat weer van 'weg sfeer'?
Tis nu lodewijck zonder odewTis al 16 jaar en hij - Lodewijck met cee kaa - is 22 geworden dus het is echt niet zielig hoor!
Da’s idd wel een gevalletje van ‘als ik da ooit doe dan moogt ge mij liquideren’, dus full circle.Ik zou de dood eren met nog een stuk vlees te verkrachten in de airfryer, heeft wel iets ironisch
En mag uw wijlen zelf in de airfryer?Da’s idd wel een gevalletje van ‘als ik da ooit doe dan moogt ge mij liquideren’, dus full circle.
Als ge zoveel wrok voor mij hebt gekoesterd go ahead hoor danEn mag uw wijlen zelf in de airfryer?
Het zou eigenlijk eerder zijn als ultiem eerbetoon? Zoals die Russen die hun Mercedes op de tombe zetten, zo een grote marmeren airfryer als grafkelder.Als ge zoveel wrok voor mij hebt gekoesterd go ahead hoor dan
Ultiem eerbetoon aan wie, aan mij zal ‘t nie zijn want ik heb nog liever dat uw hemelse poes mijn graf bewatert, dan dat er een airfryer op komt te staan!Het zou eigenlijk eerder zijn als ultiem eerbetoon? Zoals die Russen die hun Mercedes op de tombe zetten, zo een grote marmeren airfryer als grafkelder.
Das een samenvatting van het leven: gebakken lucht en de put in.Wat een luchtig onderwerp hier trouwens om de dag mee te beginnen. Kdacht een rustig aangenaam ochtendje, nee gij, airfryers en sterven zult ge.
Ik denk als we hier zo nog een tijdje verdergaan, dat de airfryer een eerder mytisch concept zal worden. Daarmee dat ik het nog niet direct ga afschrijven als mogelijks eerbetoon. Maar een marmeren poes is ook wel heel mooi. Zelf wil ik zo een huilende engel, een hele grote. En zo een (betaalde) wailing woman of drie.Ultiem eerbetoon aan wie, aan mij zal ‘t nie zijn want ik heb nog liever dat uw hemelse poes mijn graf bewatert, dan dat er een airfryer op komt te staan!
*dieper de put in. Sommigen hier zitten van nature altijd al in de put.Das een samenvatting van het leven: gebakken lucht en de put in.
Waar is lint om u te threadwegwijzeren naar de sekswerkersEen betaalde woman lijkt me ook wel een goed idee momenteel
Afhankelijk van welke poes je bedoeld waarschijnlijk.Ultiem eerbetoon aan wie, aan mij zal ‘t nie zijn want ik heb nog liever dat uw hemelse poes mijn graf bewatert, dan dat er een airfryer op komt te staan!
T mag gelijk welke van squid’s poezen zijn, als we dan toch al aan dergelijke wanpraktijken bezig zijnAfhankelijk van welke poes je bedoeld waarschijnlijk.
Waar is lint om u te threadwegwijzeren naar de sekswerkers
Tis een Golden Retriever nu.T mag gelijk welke van squid’s poezen zijn, als we dan toch al aan dergelijke wanpraktijken bezig zijn