't is niks persoonlijks mulan, gij zijt ook nog steeds mijn one and only (maar dan toch niet wantAhbon, ge zijt er zo eentje... Iedereen dumpen zodra er een lief in 't spel is...
)Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
't is niks persoonlijks mulan, gij zijt ook nog steeds mijn one and only (maar dan toch niet wantAhbon, ge zijt er zo eentje... Iedereen dumpen zodra er een lief in 't spel is...
)excuseer hebt gij da spel al gespeelddamn, your standards are low.
Smaakt als kip. Niet slecht trouwens.Meer dan 15.000 recepten voor dagelijke inspiratie! | Jumbo
Met meer dan 15.000 recepten vind je bij Jumbo altijd inspiratie voor de dagelijkse eetmomenten.www.smulweb.nl
Was vroeger in het Patershol zo iets waar je slang en krokodil (zeiden ze toch) kon eten.Smaakt als kip. Niet slecht trouwens.
Krokodil is iets wat ze in de states trouwen frequent op de barbecue gooien, ik dat zelfs dat @Sylverscythe dat al ooit gegeten had.Was vroeger in het Patershol zo iets waar je slang en krokodil (zeiden ze toch) kon eten.
Na enkele minuten word ik hier al bij het grof vuil gezet...wie is jasper zelfs, ik heb alleen oog voor de prachtige ziel die mij in gaming net attent maakte op een sale van een game die ik al keilang wou scoren voor een goeie prijs![]()
![]()
![]()
![]()
t schijnt dat dit op Discord nooit gebeurt. Dus hop, hop.Na enkele minuten word ik hier al bij het grof vuil gezet...
Zit er al enkele maanden, nu jij nog!t schijnt dat dit op Discord nooit gebeurt. Dus hop, hop.
Neen, alligator wel, 2x keer zelfs (in Orlando en New Orleans) maar de twee keren was dat eigenlijk zo bereid (gefrituurd met paneermeel) dat ik niet kon zeggen waar het vlees zelf nu eigenlijk naar smaakte.Krokodil is iets wat ze in de states trouwen frequent op de barbecue gooien, ik dat zelfs dat @Sylverscythe dat al ooit gegeten had.

niet op twee gedachten hinken, ofwel discord ofwel hier slowchatten.Zit er al enkele maanden, nu jij nog!
Ik denk niet dat er van Kay gell veel drijft.. Integendeel het is zo waterachtig dat je er iets in kan laten drijven.Dus is @straight_six een beetje de west vlaamse @kay-gell maar dan zonder de manieren om het nog te proberen op te kuisen.
Het leven van een man.Na enkele minuten word ik hier al bij het grof vuil gezet...
Na enkele minuten u spul lossen.Het leven van een man.

Ach jij jonge snaak, dat wijzigt compleet met ouder worden.Na enkele minuten u spul lossen.
Dat is het leven van een man![]()
Can confirm, keer gegeten in Narai ThaiHet cliché gaat denk ik dat "it tastes like chicken"![]()
Is tram 3 jong te noemen?Ach jij jonge snaak, dat wijzigt compleet met ouder worden.
Eigenlijk of eindelijk?Nope! En nu negeert ze mij dus heb ik ze eigenlijk op 1 of andere manier doen zwijgen.