Bahnee, maar zie dat ik daar ook mijne mond moet beginnen houden, dan moet ik int echt sociaal gaan doenDiscord is enkel voor mensen die niet bang zijn van @Tha_nOn

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bahnee, maar zie dat ik daar ook mijne mond moet beginnen houden, dan moet ik int echt sociaal gaan doenDiscord is enkel voor mensen die niet bang zijn van @Tha_nOn

Maar pas wel op want ik flirt met Mulan per gele briefkaart en dan raakt dat door elkaar…ja, hier komen geen nieuwe technieken binnen, als u dat niet aanstaat kan je uw klacht met een gele briefkaart naar een mod opsturen.
Geen nood, @Mulan raakt ook wel opgewonden van wat klachten. Ze is getrouwd geweest heMaar pas wel op want ik flirt met Mulan per gele briefkaart en dan raakt dat door elkaar…
Idd.Weten jullie dat er voor dit soort gesprekken Discord bestaat?
Waarom zou dit topic uberhaupt naar zwam moeten. Iedereen is vrij om hier niet te lezen he.Idd.
Zou deze topic niet beter naar zwam gaan?
Mij maakt het niet uit, maar ik weet dat bepaalde posters hier er niet tegen kunnen dat mensen vragen om dit naar zwam te sturen. Dus ik ga blijven regelmatig vragen om dit naar zwam te sturen.Waarom zou dit topic uberhaupt naar zwam moeten. Iedereen is vrij om hier niet te lezen he.
Passop of we sturen Tonerider met zijn caravan naar jou!!!!Mij maakt het niet uit, maar ik weet dat bepaalde posters hier er niet tegen kunnen dat mensen vragen om dit naar zwam te sturen. Dus ik ga blijven regelmatig vragen om dit naar zwam te sturen.

Pasop met dat type moppen NestorAls @Tha_nOn iets aan mij vraagt, dan luister ik. Dat is de enige vrouw hier die dat effect op mij heeft.
He tof, dan heb ik eens bezoek. Hij mag zijn caravan hier gerust zetten hoor. 50c per wc bezoek en 3 euro per douche.Passop of we sturen Tonerider met zijn caravan naar jou!!!!![]()
En zouden ze niet beter direct ook de titel veranderen, dit is niet echt een "slow" chat hee, meer een chatbox, en daarvoor moet je eigenlijk op de discord zijn.Idd.
Zou deze topic niet beter naar zwam gaan?
Post je op discord wel uw tetjes, want hier is het magere boel?En zouden ze niet beter direct ook de titel veranderen, dit is niet echt een "slow" chat hee, meer een chatbox, en daarvoor moet je eigenlijk op de discord zijn.
elaba, dat gaat niet lukken he. Ik wil enkel in uwe hof geraken he.Passop of we sturen Tonerider met zijn caravan naar jou!!!!![]()
Dat mag daar niet, enkel teasenPost je op discord wel uw tetjes, want hier is het magere boel?

Die 6 euro per maand kan hij wel missen. Je planten gaan er wel fantastisch bij staan dankzij de bemesting!He tof, dan heb ik eens bezoek. Hij mag zijn caravan hier gerust zetten hoor. 50c per wc bezoek en 3 euro per douche.

Als ik uw nr krijg, in uw whatsapp.kweenie, waar zet gij uw knacki worstjes foto's?
Op die manier kan ik enkel je standpunt steunen.Mij maakt het niet uit, maar ik weet dat bepaalde posters hier er niet tegen kunnen dat mensen vragen om dit naar zwam te sturen. Dus ik ga blijven regelmatig vragen om dit naar zwam te sturen.