Mulan
Well-known member
Meer = niet meer Staren?Dat is bij mij gebeterd sinds ik de dosis rohypnol wat aangepast heb.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Meer = niet meer Staren?Dat is bij mij gebeterd sinds ik de dosis rohypnol wat aangepast heb.

Nee minder, het tegenspartelen is ook nieuw moet ik zeggenMeer = niet meer Staren?![]()

Rekening houden met de andere is iets voor Betas. Een alfa kijkt enkel naar zijn eigen behoefte.Ben je nu zo in de war dat je denkt dat ik @straight_six ben?
Verloren geld. Een aangepaste tik op de slaap heeft hetzelfde effect.Dat is bij mij gebeterd sinds ik de dosis rohypnol wat aangepast heb.
Ach, en @Tonerider Is dan een gamma of wat?Rekening houden met de andere is iets voor Betas. Een alfa kijkt enkel naar zijn eigen behoefte.
En sterft alleen!Rekening houden met de andere is iets voor Betas. Een alfa kijkt enkel naar zijn eigen behoefte.

wederom daar is een P&A topic voorNee minder, het tegenspartelen is ook nieuw moet ik zeggen
sorry, dit is er zwaar over.
eerder nen omega, de hekkensluiter.Ach, en @Tonerider Is dan een gamma of wat?
Ja, weet ik, maar veel tips en tricks zijn daar toch niet te vinden. Beetje teleurstellend dat topic naar mijn mening.wederom daar is een P&A topic voor
i mean not to go full Marvel nerd maar de hulk was ook een resultaat van gamma stralingen en mark ruffalo daarin mag altijd es langskomen om mijn ketting te smerenAch, en @Tonerider Is dan een gamma of wat?

Ach ja, dadde.i mean not to go full Marvel nerd maar de hulk was ook een resultaat van gamma stralingen en mark ruffalo daarin mag altijd es langskomen om mijn ketting te smeren![]()

Kunt ze in de airfryer steken op stand 1?Bon, dees bomma gaat er eens inkruipen se, alleen en rohypnolvrij, just the way I like it!
Toch in de zomer, in de winter liever iemand naast me tegen wie ik mijn ijskoude voeten kan opwarmen![]()
Have fun in de caravanBon, dees bomma gaat er eens inkruipen se, alleen en rohypnolvrij, just the way I like it!
Toch in de zomer, in de winter liever iemand naast me tegen wie ik mijn ijskoude voeten kan opwarmen![]()

Verloren geld. Een aangepaste tik op de slaap heeft hetzelfde effect.
ik trek wat op de hulk: ik kan ook niet meer in mijn klereni mean not to go full Marvel nerd maar de hulk was ook een resultaat van gamma stralingen en mark ruffalo daarin mag altijd es langskomen om mijn ketting te smeren![]()
tot binnen een uur of tweeBon, dees bomma gaat er eens inkruipen se, alleen en rohypnolvrij, just the way I like it!
Too soon?oei, dat is verdacht.