Een schuiftrombose?Joaje tè. Kunt ik Nie elpn datn zever uit me bek lopt. Tis van e trombose.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een schuiftrombose?Joaje tè. Kunt ik Nie elpn datn zever uit me bek lopt. Tis van e trombose.
Ach, die uitspraak om aan te geven dat je je hebt zitten aftrekken had ik nog nooit gehoordAmai, ik ben efkes weg om mijn ketting te gaan smeren en we zijn hier drie pagina's verder.

Sorry, Tonerider, even vergeten dat niet iedereen de vertaling kan vinden, ook niet via Google translate:Ahbiejoak!
Prijs voor slechtste pun waarmee ik vandaag moest lachen.Een schuiftrombose?
ge komt te laat, maar waarschijnlijk had ge dat al wel gehoord.Ach, die uitspraak om aan te geven dat je je hebt zitten aftrekken had ik nog nooit gehoord![]()

Dacht even dat je hem binnen 6 maand pas ging likenPrijs voor slechtste pun waarmee ik vandaag moest lachen.

Neenee, "ge komt te vroeg" heeftem eerder gehoordge komt te laat, maar waarschijnlijk had ge dat al wel gehoord.![]()

ik dacht al: ik versta de vrouwen sowieso al niet en nu beginnen ze nog in het dialect.Sorry, Tonerider, even vergeten dat niet iedereen de vertaling kan vinden, ook niet via Google translate:
"jawel, dat is zo!"
Below the belt, vriendDacht even dat je hem binnen 6 maand pas ging liken![]()
![]()

Sorry schatBelow the belt, vriend![]()

de gelukzak.Below the belt, vriend![]()
Al meer dan eens, maar dat lag dan wel aan de andere. Niet verwonderlijk als geen enkele incentive van de tegenpartij aanwezig is.ge komt te laat, maar waarschijnlijk had ge dat al wel gehoord.![]()
Godmiljaarde gelukzak.

ah, ik ken dat, bij mij liggen ze ook altijd als een zak patatten naar het plafond te staren.Al meer dan eens, maar dat lag dan wel aan de andere. Niet verwonderlijk als geen enkele incentive van de tegenpartij aanwezig is.
#youtooAl meer dan eens, maar dat lag dan wel aan de andere. Niet verwonderlijk als geen enkele incentive van de tegenpartij aanwezig is.
Ben je nu zo in de war dat je denkt dat ik @straight_six ben?Neenee, "ge komt te vroeg" heeftem eerder gehoord![]()
Meervoud?ah, ik ken dat, bij mij liggen ze ook altijd als een zak patatten naar het plafond te staren.

1tje voor morele support van de vriendin.Meervoud?![]()
Dat is bij mij gebeterd sinds ik de dosis rohypnol wat aangepast heb.ah, ik ken dat, bij mij liggen ze ook altijd als een zak patatten naar het plafond te staren.