Het grote slowchat topic

Mijn moeder is begonnen met de bovenlip toen ze daar op haar 50ste donkere haren kreeg, dan de onderbenen en dan.. De rest 😝

Dus je kan ook gewoon 1 iets kiezen om te zien of het werkt
dan zou ik beginnen met oksels denk ik, aangezien ik anders geen kleine plek heb met haar ('t zou oksels - benen - bikini zijn). maar voor heel de boel permanent heb ik momenteel geen zin om er 2 maandlonen aan te geven. wie weet ooit

boodschap van algemeen nut @Tomski sorry dat ik een bericht van u van december 2020 heb geliked, ik dacht dat ik op de laatste pagina van een topic zat maar 't was een van de eerste :help:

Ik denk dat ik de volgende klacht al weet: dit topic gaat zo snel dat het steeds bovenaan de 'new posts' staat en aangezien mensen nieuwsgierig zijn, lezen de klagers over 'teveel onderonsje' hier toch mee en kunnen ze zich weer ergeren aan ons.

Ik denk dat ik de volgende klacht al weet: dit topic gaat zo snel dat het steeds bovenaan de 'new posts' staat en aangezien mensen nieuwsgierig zijn, lezen de klagers over 'teveel onderonsje' hier toch mee en kunnen ze zich weer ergeren aan ons.
dan moeten ze de (s)inner circle maar joinen, de trunten.

1156x1200.jpg

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan