Tonerider
Well-known member
ik wil gerust nablijven hoor.Zegggg alsof ik die constant zou straffen![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik wil gerust nablijven hoor.Zegggg alsof ik die constant zou straffen![]()
Ela ela, waar verwijst gij naarAh in de klas ben je wel inclusief.![]()

JaZegggg alsof ik die constant zou straffen![]()
Ik probeer er mij wat bij voor te stellen.tzou nogal een zicht zijn zo'n kaalgeschoren, met overwicht kampende 45-jarige in je klas.
Das direct een swipe naar rechts.Dat shortje![]()
Gij kunt er ook niet aan doen dat wij allemaal stout zijn

Ik probeer er mij wat bij voor te stellen.
![]()
Met of zonder die hoge kousen?sorry, maar dat is niet wat ik zou aandoen, ik draag daar sandalen onder.
Can’t tell of ge serieus zijt of niet
al snap ik niet waar ik zo'n reactie aan verdien. Het is niet alsof ik nooit zever en naast wat initiële opmerkingen heb ik al lang niets meer over die inside jokes gezegd, ik heb nooit mensen gereport (mijn threshold om te reporten ligt wel wat hoger) of geblokt en ik heb ook niet voorgesteld om deze thread te starten noch deze thread gestart. Het enige wat ik vind is dat het inderdaad storend was bij momenten (en er ook voor zorgde dat minder actieve users nog minder actief werden) en dat dit wat mij betreft een goeie oplossing is.
Aangezien het maar als iets vies klinkt: nee!
Maar voor de rest: ideaal, op zwier gaan met 2 venten die niet in mijn broek (ook niet als het gene legging is) willen zitten!![]()
We weten ondertussen wel dat gij geen sportschoenen zou aandoen, zelfs dat is al te sportief voor je.sorry, maar dat is niet wat ik zou aandoen, ik draag daar sandalen onder.
in sandalen draag je altijd witte kousen, dat weet iedereen toch.Met of zonder die hoge kousen?
Dat denk ik ook!Volgens mij zouden wij ons nog wel amuseren aan een toog of op een terraske. Ik naar Spanje (all going well).
Weet je wat ik me wel afvraag. Zijn jullie allemaal aan het internetten opt werk of hebben jullie allen gewoon congé
Soms wrijft het gewoon in de verkeerde richting (recht uit mijn Engels maar ik vind niet direct de juiste Nederlandse uitdrukking) en daar kan je weinig aan doen. Some people are like Marmite.Ik vermoed dat straightsix zijn probleem met mij dan ook ergens anders op gestoeld is![]()
Die is naar mijn mening minstens den helft van de tijd nie serieus. Ik denk nu niet dat die serieus bedoelde dat je hier nie welkom zijt. T punt van heel dit topic is da heel t forum hier mag komen praten over gelijkwat. Het is niet voor een selecte ‘inner circle’ ofzo. (Vond dat inner circle gezwets tbh wel zever, ik praatte hier voor deze maand nooit en ik heb nooit t gevoel gehad dat ik ergens nie kon deelnemen aan een gesprek.)Maar ge vraagt u dat niet af over straightsix zijn post? Gezien zijn sentiment ben ik serieus jaal snap ik niet waar ik zo'n reactie aan verdien. Het is niet alsof ik nooit zever en naast wat initiële opmerkingen heb ik al lang niets meer over die inside jokes gezegd, ik heb nooit mensen gereport (mijn threshold om te reporten ligt wel wat hoger) of geblokt en ik heb ook niet voorgesteld om deze thread te starten noch deze thread gestart. Het enige wat ik vind is dat het inderdaad storend was bij momenten (en er ook voor zorgde dat minder actieve users nog minder actief werden) en dat dit wat mij betreft een goeie oplossing is.
Ik vermoed dat straightsix zijn probleem met mij dan ook ergens anders op gestoeld is![]()
Waar juist in spanje? Wij gingen met het gezin begin september gaan maar beginnen nu toch wat schrik te hebben dat er niks meer te beleven zal zijn gezien de slechte corona cijfers daar. En we weten echt niet meer wat doen. Wel kunnen we nog 5 dagen annuleren aan 10 procent van de reiskost. Erna is het 50 procent en dan begint dat toch zuur te worden.Volgens mij zouden wij ons nog wel amuseren aan een toog of op een terraske. Ik naar Spanje (all going well).