Str8_6
Well-known member
Als je het met chips drinkt kun je het even goed helemaal vadsig maken.Ik heb dat dus moeten opzoeken. Namaak-nesquick ofwa?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je het met chips drinkt kun je het even goed helemaal vadsig maken.Ik heb dat dus moeten opzoeken. Namaak-nesquick ofwa?
@Tanuki_ eet deze man ook normale combinaties? Of hoe moet jij dan eten maken?Maar mensen, dat bestaat al van voor nesquick én is gezonder. Het bevat mineralen en vitaminen. (Daarmee dat ge dat met chips moet eten om het in evenwicht te brengen.)
But honestly, paprika chips is beter in combi met de nesquick warme chocomelk. (echt, give it a chance)
Ovomaltine in de koude melk is beter na de bokes 's middags of 's avonds in warme melk on it's own, want het heeft toch wel een unieke smaak
Please, please, please elaborate.Jongens laat hem doen, als't maar dat is! (het kan veel erger)
Eens gekocht door jouw post. Als je over een uur niet meer kan inloggen vond ik het niet lekker!Lasagna kip/mascarpone van den Aldi is guuuuuuud![]()
Lang geleden dat ik je nog in de frituur iets zag posten!Laatste 56 min, wat zou ik nog es posten?
Lang geleden dat ik je nog in de frituur iets zag posten!
De komende 4,5 weken ga ik toch nog proberen te gaan, daarna zet FVDB ons op dieet.Crisis voor iedereen he. Frituur is voor rijke mensen.
eindelijk eens iemand die het grote plan snapt. Dit is geen btw verhoging maar een maatregel tegen obesitas. Alles voor de volksgezondheidDe komende 4,5 weken ga ik toch nog proberen te gaan, daarna zet FVDB ons op dieet.
Altijd al geweten dat ze het beste met ons voorhebben.eindelijk eens iemand die het grote plan snapt. Dit is geen btw verhoging maar een maatregel tegen obesitas. Alles voor de volksgezondheid
Wordt lachen als die ooit eens aanbellen bij de woning van een agent.
Ben je zeker dat die het wel zouden door hebbenOud-collega van mij (oliedomme mens weliswaar, maar om een beeld te geven hoe dat geld er kwam): gescheiden, gezamenlijke woning verkocht met veel winst en iets gaan huren. Enkele maanden later was al zijn geld weg aan zo'n oplichter, gezien de politiezone gaat dat dossier ook bij @Str8_6 zitten en het zal absoluut niet bij die twee voorvallen blijven. En dat is dan 1 relatief kleine zone. Ze gaan misschien wel beiden in de top-3 qua bedrag zitten, hoewel ik zelfs daar niet zeker van ben.
Ik zou eens willen weten hoeveel het effectief gebeurt in ons land, rekening houdend dat niet iedereen aangifte durft doen uit schaamte.
Ik ben zeker dat als die de lotto wint, hij het opnieuw tegenkomt. Die mens is moeten veranderen van werk zelfs omdat de collega's die hem waarschuwden dat het oplichting was, vrij agressief van weerwoord werden gediend, tot onze baas toe.
Die oplichters zoeken er ook wel de kwetsbare profielen uit: 50'er of 60'er, nog wat verblind door de emoties na scheiding of weduwnaar te worden, wat goed kunnen zeveren en het is snel gebeurd. Ik snap ook niet hoe je er in kan lopen, maar ergens weer wel.
Niet mooi om zo over mensen uit het herfst en winter topic te spreken.Het ongedierte zal goed gedijen op deze manier.
Ben er vrij zeker van dat je kan zwemmen in een zwembad. Als ik het goed voor heb is dat gebouw daarvoor bedoeld.Weet iemand of je kan zwemmen in het zwembad en zonder horloge?
Ik lul wel eens (TE) veel en ik verkoop ook (TE) veel onzin maar bij zo'n posts word ik gewoon stil van.
Je bent nog jong, dus je overleeft het wel maar it sucks man. Veel succes en veel moed gewenst!![]()
Wij zijn daar met ons zes niet zo een fan van. Ik dacht dat ge een winter BBQ ging voorzien. Dan moet ge u toch niet af te zonderen tussen de kookpotten? U enkel buiten afzonderen aan een vuurtje.Het onze is ook besteld. Gourmetschotel, tepanyaki gemarineerd en niet gemarineerd. Raclettekaas..
En bakt het es allemaal zelf. Ik blijf dit jaar es mee aan de feestdis zitten ipv mij uren af te zonderen tussen de kookpotten.
Wij zijn daar met ons zes niet zo een fan van. Ik dacht dat ge een winter BBQ ging voorzien. Dan moet ge u toch niet af te zonderen tussen de kookpotten? U enkel buiten afzonderen aan een vuurtje.