FTFYNiks dat een raam op het gelijkvloers niet kan oplossen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
FTFYNiks dat een raam op het gelijkvloers niet kan oplossen.
Ik durf geen namen taggen hierin, maar deze post is echt wel een open goal....Ik ben altijd al iemand geweest die valt op de uitstraling van iemand. Ik heb (knal na elkaar zelfs) met iemand iets gehad die kleiner was dan 1m80 (jup, daar gaat mijn reputatie) met scheve tanden die mager was om daarna te vallen voor iemand die 30kg te veel woog en sterk kalend was. Maar beide hadden "iets" waardoor ik me aangetrokken voelde. En meermaals kreeg ik te horen van oppervlakkige mensen rondom mij dat ik "toch veel beter kon krijgen dan DAT?!?" Waarom? Omdat zij zich focusten op andere dingen dan ik doe.
Komkomkom, de Kjell kan wel tegen een stootje!Ik durf geen namen taggen hierin, maar deze post is echt wel een open goal....
Uw post spreekt zijn eigen tegen he. Het had over mannen met uitstraling, dan kwam @kay-gell niet direct in mij op.Komkomkom, de Kjell kan wel tegen een stootje!
Hoe? Zijt ge dan al zo oud dat er ook een tijd was voor BG?Ik zou nog kunnen toevoegen dat beide heren "veroveringen" waren vooraleer ik hier op BG mijn intrede deed... but where's the fun in that, right?!
Ik weet niet wat er het meest schokkende is voor een doorsnee BG'er: wetende dat er een leven voor BG kan zijn.... Of wetende dat je ook een lief kan opdoen buiten BG!Hoe? Zijt ge dan al zo oud dat er ook een tijd was voor BG?
Laten we hopen op het eerste.Ik weet niet wat er het meest schokkende is voor een doorsnee BG'er: wetende dat er een leven voor BG kan zijn.... Of wetende dat je ook een lief kan opdoen buiten BG!
Gelieve te stoppen met mopjes maken, iedereen weet dat wie op BG zit geen leven heeft.Ik weet niet wat er het meest schokkende is voor een doorsnee BG'er: wetende dat er een leven voor BG kan zijn.... Of wetende dat je ook een lief kan opdoen buiten BG!
*zoekt de uitgang*Gelieve te stoppen met mopjes maken, iedereen weet dat wie op BG zit geen leven heeft.

Dit weekend naar de eroticabeurs in Hasselt geweest met een koppel dat we pas op het internet hebben leren kennen. Dat zijn echt toffe mensen.
Het enige jammere is dat die precies niets doorhebben van onze bedoelingen na al die hints die we gegeven hebben.
Ze weten dat we swingers zijn en ik heb nochtans een paar subtiele mopjes gemaakt zoals over de glory hole, de pop-up swingers club, de position switch toen het ineens over safety first ging.
Ik weet echt niet wat te doen. Het zijn heel toffe mensen maar het voelt alsof we er waarschijnlijk tijd gaan insteken voor niks. Dat zouden we toch heel jammer vinden.
Ik begrijp uiteraard wel dat niet iedereen open minded is zoals wij.
Wie weet heb je per toeval @kay-gell leren kennen![]()
Das nog niets @nokeyboard ik was ook daar.Awel ja
Als "de andere kant" zijnde. Als ge, zoals wij dus, niet in die wereld thuis zijt zou ik het toch allemaal op een bepaalde moment gewoon zo direct mogelijk maken.
Mocht nu, in ons geval, dat meisje alleen iets met ons willen doen zou ik toch es da gesprek met die van mij aangaan
Maar zolang ge dat niet expliciet uitspreekt kan dat ander koppel nooit echt weten wat ge wilt of denkt. Allee, wij hebben na dat onverwacht gesprek ook gedacht wat de opties zijn
- misschien babbelen die gewoon graag over seks
- ofwel willen die ideeën opdoen uit onze ervaring
- misschien willen die toekijken
- misschien willen die swingen
- misschien alleen dat meisje
- misschien een cuckold situatie
- ofwel zoeken die een koppel om bepaalde zaken te doen om zelf eens te kijken hoe ver ze willen gaan
Allemaal echt legitimate opties.
Vraag is ook: ge hebt die via het internet leren kennen, maar langs jullie kant is het alleen daar voor? Dan moet ge dat zeker zeggen want anders zit ge ook maar uwe tijd te verdoen en zij ook omdat ze misschien denken dat ze echt een bevriend koppel hebben gevonden terwijl jullie andere bedoelingen hebben.
Enfin, in ons geval. Als dat ander koppel nu plots gewoon graag over seks babbelt en dat hun motivatie is, fine absoluut geen probleem mee. Als die afkomen met iets totaal anders wat wij niet willen, maar ze evengoed kaderen dat ze vrienden willen blijven ook echt fine. Ik ga hun daar niet anders voor bekijken. Maar ik denk dat het ander koppel, in uw geval, best gewoon snel duidelijkheid en eerlijkheid verdient.
Gij waart dat????? Die gast van dat koppel waar ik mee samen was, bleef maar over uw kilt zagen.Das nog niets @nokeyboard ik was ook daar.
In een kilt en ready to do my thing. Op weg naar de groly hole, kom ik daar net kerel tegen die mij blijft aangapen. Kwerd er zo ambetant van dat de genotsknots dienst weigerde.
Daar loopt toch altijd vreemd volk rond ze.

Ik ga elk jaar jong. En niet om alleen te kijken he, maar voor de actie.Gij waart dat????? Die gast van dat koppel waar ik mee samen was, bleef maar over uw kilt zagen.
De wereld is klein![]()
Ik ga elk jaar jong. En niet om alleen te kijken he, maar voor de actie.
En dan komt het zo ne kerel die dan niet doorheeft, dat ge onder een komt geen onderbroek moet aandoen en direct kunt overgaan tot actie.
Die gast is waarschijnlijk nu overal rond aan bazuinen wat em gezien heeft, maar volgend jaar staat em er terug om te komen gluren.

Die gast is zo een typische geniepige viezigaard. Waarschijnlijk was dat de enige reden waarom hij daar was, de voyeur.Ik ga elk jaar jong. En niet om alleen te kijken he, maar voor de actie.
En dan komt het zo ne kerel die dan niet doorheeft, dat ge onder een komt geen onderbroek moet aandoen en direct kunt overgaan tot actie.
Die gast is waarschijnlijk nu overal rond aan bazuinen wat em gezien heeft, maar volgend jaar staat em er terug om te komen gluren.
Epstein files, Er was sprake van Bubba, Trump en een blowoff.Op basis van welke glazen bol?
Ja, want uwe chocomelk is Ovomaltine

Ik heb dat dus moeten opzoeken. Namaak-nesquick ofwa?Ja, want uwe chocomelk is Ovomaltine![]()