@Str8_6 Dat was jij toch die daar niet tegen kon zeker?gisteren denk ik voor de eerste keer in mijn leven de spaghetti niet in twee gebroken om het te koken. Ik merkte geen smaakverschil. Best teleurgesteld. Waarom is dat dan zo'n heiligschennis?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
@Str8_6 Dat was jij toch die daar niet tegen kon zeker?gisteren denk ik voor de eerste keer in mijn leven de spaghetti niet in twee gebroken om het te koken. Ik merkte geen smaakverschil. Best teleurgesteld. Waarom is dat dan zo'n heiligschennis?
krijgen we dan een procentje als ge een van ons (vooral mijn) geniaal grappige post gebruikt?Prins Laurent al vaker tegen gekomen
En dan een resem comedians aangezien ik er zelf eentje ben
Ik betwijfel het , had ge uw BG vrienden uitgenodigd, het dak was eraf gegaan.Geslaagde housewarming gehad gisteren![]()
Ik betwijfel het , had ge uw BG vrienden uitgenodigd, het dak was eraf gegaan.
De sticker plakt al zeker?Ik mocht geen van mijn vrienden uitnodigen van die van mij.
ik werd altijd als laatste gekozen op school in de lessen L.O. en nu heb ik 20kg overgewicht, maar heb onlangs (nu ja, 2 jaar geleden) een harttest gedaan en degene die de test afnam zei dat ik een goede basisconditie heb. Dus nu pas heb ik ontdekt dat ik eigenlijk een sportman ben.Zwijgt, het kan nog altijd erger.
Lore (41) ontdekte pas laat dat ze hoogbegaafd is: “Tranen met tuiten heb ik gehuild, omdat ik eindelijk wist wat er ‘scheelde’”
Waarol voel ik me toch zo anders dan de rest?” Heel haar leven stelde Lore (41) zich die vraag. Tot ze ontdekte dat ze hoogbegaafd is. Dat gaat gepaard met een hoog IQ, maar nog zó veel meer. Faalangst, overprikkeling, een grote hekel aan vergaderen, andere mensen die je zien als een betweter ...
"Mijn laatste jaren van het middelbaar haalde ik maar rond de 60 procent."
“Ik was zeker niet altijd de uitblinker op school. In mijn eerste twee jaren aan de universiteit – ik koos voor pedagogie – had ik zelfs herexamens.
Dan ben ik hyperdehyperhoogbegaafd.
en dan erna:
Zelf misschien hoogbegaafd?
Zelf misschien hoogbegaafd?
Dit zijn 5 veelvoorkomende kenmerken
- Je bent analytisch en denkt snel.
- Je legt de lat altijd heel hoog en doet alles graag zo goed mogelijk.
- Je hebt een sterk rechtvaardigheidsgevoel.
- Je bent kritisch en stelt veel in vraag.
- Je voelt je omgeving en anderen goed aan.
yep megahyperhoogbegaafd. Maar soms voel ik me hoogbegaaid.
Daarom dat ik je posts in het looptopic nooit begrijp, je verkeert immers in een hogere dimensie dan stervelingen gelijk mij.Toen ik nog een tiener was had ik bij een IQ-test 140 (echter het blijft een momentopname vind ik).
Maar als dat elk jaar een puntje gezakt is dan schiet er niet veel meer van over.![]()

Nu snap ik het eigenlijk wel.Daarom dat ik je posts in het looptopic nooit begrijp, je verkeert immers in een hogere dimensie dan stervelingen gelijk mij.![]()

Damn, ik ben omringd met hoogbegaafden op mijn werk.Het is tegenintuïtief maar hoogbegaafden doen het vaak slecht op school (wat dan geinterpeteerd wordt als desinteresse, schoolmoeheid, luiheid en er net niet gebeurd wat zou moeten gebeuren: uitdaging bieden).
laat die dommerik, genaamd oldskooler, maar de rommel opkuisen, zullen ze denken!Damn, ik ben omringd met hoogbegaafden op mijn werk.
Doen niet wat ze moeten doen, luieriken, ...
Ah Zub, werkelijk ik verwachtte je. Je moet nog steeds de kleur kiezen van mijn extra paar hoka's. Weldra bestel ik ze.laat die dommerik, genaamd oldskooler, maar de rommel opkuisen, zullen ze denken!
BeyondGamers: hoogbegaafd, hoogopgeleid en hoogbemiddeld. 't Is hier plezant en pedant.Ik blijf het fascinerend vinden dat slechts 2% van de Vlamingen hoogbegaafd is en dat op een forum met slechts 7000 leden (waarvan de meeste niet eens actief posten) er na een artikel over hoogbegaafdheid altikd plots een hoop zijn die zelf hoogbegaafd zijn en/of in direct contact komen met hoogbegaafden.
Als enkel luiheid een teken was van hoogbegaafdheid was ik de begaafdste 16 jarige ooit![]()
Damn, ik ben omringd met hoogbegaafden op mijn werk.
Doen niet wat ze moeten doen, luieriken, ...

Kookkunsten een paar puntjes bijgeven.Waarom zo aanvallend rond dit gegeven? zelf zeg ik ook dat ik hoog scoor, maar vermelde wel dat het een school-iq test was, dus geen iq test zoals het hoort afgelegd te worden. Verder weten we dat er meer is dan zo'n iq-test. Het zegt iets over je, maar het is maar een stukje van wie je bent. Zoals gezegd, ik heb, ondanks dat ik goed scoorde op zo'n tests, maar een A2 en heb bijna heel m'n leven als arbeider gewerkt. Er zijn duizenden mensen met een 'normaal' iq die het financieel veel beter hebben gedaan in hun leven en betere beslissingen hebben genomen dan ik. Het verklaart een deeltje van je leven en persoonlijkheid, maar er is nog zoveel anders. Moest ik mijn sterkten en zwaktes kunnen regelen ik zou direct een paar punten aftrekken bij IQ en ze op andere plaatsen inzetten, want aan die hoge score heb ik nog niet zoveel gehad
Om dat op goede hoogte te krijgen zou ik al m'n iq punten moeten gebruikenKookkunsten een paar puntjes bijgeven.
Ik ging hier juist hetzelfde posten met een kleine correctie 'hoogbegaafd, hoogopgeleid, hoogbemiddeld en met een airfryer'BeyondGamers: hoogbegaafd, hoogopgeleid en hoogbemiddeld. 't Is hier plezant en pedant.
. BG kan echt niet meer een karikatuur van zichzelf worden, het begint echt Fawlty Towers-achtige proporties aan te nemen!Ze kosten je ook een hoop geld én ze maken je ziek. Parasieten!Het slaapgebrek en het feit dat het u allemaal minder kan schelen zal daar wel voor een groot deel tussenzitten. Ik heb nochtans ook een goed geheugen, die tot en met de kindertijd in detail kan gaan.
Conclusie: kinderen tasten het geheugen aan.
Misschien wordt het integendeel superpositief en zorgt AI voor iedereen voor 72 maagden!Ach kom wat maakt het uit dat AI uw job overneemt als AI u toch gaat uitroeien.