Het grote slowchat topic

Moet juist passen dat ik het me vandaag nog aan het afvragen was wanneer die open ging gaan, maar ik zal wel naar Poperinge door rijden dan 😂.
Engel is terug open! Vanmiddag geweest.
Blijkbaar gaat die nieuwe op 1 september open, maar je kan nu al online bestellen.

Dus je kan nu al bestellen voor 1 september?
Als zijn frieten even vers zijn als zijn vlees destijds, gaat hij het ook effectief vandaag al bakken om op 1 september mee te geven.
Je kan dus effectief op zijn site al bestellen, maar als je doorklikt naar afhaaluur blokkeert alles, dus 't zal nog in opbouw zijn.

Als zijn frieten even vers zijn als zijn vlees destijds, gaat hij het ook effectief vandaag al bakken om op 1 september mee te geven.
Je kan dus effectief op zijn site al bestellen, maar als je doorklikt naar afhaaluur blokkeert alles, dus 't zal nog in opbouw zijn.
Ja, ge kunt nu toch niet verwachten dat je in de westhoek al online kan bestellen. Doe eens normaal en gebruik een postduif zoals de normale mensen. Of een gele briefkaart als je toch modern wil zijn.

Ja, ge kunt nu toch niet verwachten dat je in de westhoek al online kan bestellen. Doe eens normaal en gebruik een postduif zoals de normale mensen. Of een gele briefkaart als je toch modern wil zijn.
We zijn tegenwoordig al mee met de moderne tijden hoor, ik heb zelfs al iemand met zijn tractor zien gaan.

Jawadde. Men is daar aan een ferme inhaalbeweging bezig.
En al zeker als je achter een pikdorser zit met je MF265. Tegenliggers zijn hier ook al gewoon dat ze dan even in de berm moeten stoppen, in die "beschaafde" regio's zie ik ze dat nog allemaal niet begrijpen.

En al zeker als je achter een pikdorser zit met je MF265. Tegenliggers zijn hier ook al gewoon dat ze dan even in de berm moeten stoppen, in die "beschaafde" regio's zie ik ze dat nog allemaal niet begrijpen.
Ja. In de beschaafde wereld is men al geëvolueerd naar de gewoonte om de coupe af te nemen voor men op weg gaat. Kwestie van de fendt rijders de plaats te geven om voor te steken.

Gisteren ook es in die Y gezeten,
ik vind het toch beetje akelig dat je de deur moet open doen met een knopje , als je er uit wil.

Stel dat je in een auto ongeval zit, of in een rivier bent beland, en alle electrische componenten werken niet meer...

Nee ik voel me daar niet veilig over.
Trump heeft er 1 gekocht. Dus moet TRUMP ook volgen hé :p.

PS: sorry kon het niet laten ;).

Trump heeft er 1 gekocht. Dus moet TRUMP ook volgen hé :p.

PS: sorry kon het niet laten ;).
Zou sowieso mijn eerste keus zijn qua auto, (en van mn vrouw ook, die is er ook wild van),
maar zolang ik nog een VAA auto via het werk heb, is dat toch de voordeligste manier voor ons.

Dus zal nog niet voor meteen zijn.
(overigens verwacht ik wel dat er een hele hoop tesla's binnen 1 a 2 jaar op de 2e handsmarkt komen, als hun afschrijving/leasings aflopen. Want velen zijn toch bedrijfswagens)

Zou sowieso mijn eerste keus zijn qua auto, (en van mn vrouw ook, die is er ook wild van),
maar zolang ik nog een VAA auto via het werk heb, is dat toch de voordeligste manier voor ons.

Dus zal nog niet voor meteen zijn.
(overigens verwacht ik wel dat er een hele hoop tesla's binnen 1 a 2 jaar op de 2e handsmarkt komen, als hun afschrijving/leasings aflopen. Want velen zijn toch bedrijfswagens)
Dat is nu ook al:

Mensen vergeten soms dat Tesla al relatief lang meegaat als automerk. Wel geen idee hoe betrouwbaar die batterijen nog zijn bij die goedkopere tweedehandsen?

Is dat nu allemaal cryptische slang? :S
maw je hebt Rita van de wandelclub gepoept en achtergelaten in de bosjes?
Hoe vulgair Zub, zelfs voor u. Maar toch, een 8 op 10.

Rita niet gezien, komt niet buiten met zo'n warm weer, kans op extra dehydratie.

Een effectief dood beestje, lag er al een paar weken denk ik.

Het is toch niet omdat je verzorgd en voorbereid bent dat je 0% inhoudt hebt.
oh-my.gif

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan