Het grote slowchat topic

Mijn honden zijn vant'zelfde, toen ik niet van thuis werkte had ik een cameraatje en die gaf mij een notificatie als er lawaai was.. Dat was echt misschien 2x per dag, eens bij een deurbel of als er een kat passeerde in de tuin. Voor de rest maffen die vooral.

Maar, er zijn wel degelijk honden die uuuuren aan een stuk/heel de dag blaffen, uit verlatingsangst of gewoon hun manier van waken. Ik geloof wel mits wat toewijding dat hij de hond wel kan trainen om wat te kalmeren maar dat hang volledig van de eigenaar af natuurlijk
Toon een hond noemen is er wel beetje over niet, tis zo nee brave en hij bijt niet!

@Str8_6 Die nieuwe frituur waar die slager zat waar je altijd goed van naar 't wc kon, blijkt dus de slager zelf te zijn die met een frietkot begint. Laat jij eens weten hoe lang je ziek bent er van, is mss handig om eens een tijdje niet te moeten gaan werken.

Volgens zijn site zou hij vandaag open zijn, maar in 't passeren zag je al dat diepvriesvlees tegen het raam staan in de zon. :D

@Str8_6 Die nieuwe frituur waar die slager zat waar je altijd goed van naar 't wc kon, blijkt dus de slager zelf te zijn die met een frietkot begint. Laat jij eens weten hoe lang je ziek bent er van, is mss handig om eens een tijdje niet te moeten gaan werken.

Volgens zijn site zou hij vandaag open zijn, maar in 't passeren zag je al dat diepvriesvlees tegen het raam staan in de zon. :D
Hoe zou je het anders ontdooid krijgen

En ook goedkoper, minder ernergieverbruik dan wanneer ge daar zo'n erg koud vlees in dat vet moet gooien. En goed voor de weerstand.
Ik heb zijn prijzen net eens bekeken op zijn site, maar de vaste waar ik nu ga is goedkoper. :lol:
Als slager was die ook al gekend als duur. Had 1.2 of 1.3 sterren op google reviews op iets van 30+ reviews. Van de locals ging iedereen daar waarschijnlijk 1x om nooit meer terug te gaan. Ik vrees dat dat frietkot een beetje hetzelfde lot zal hebben, ik ga mij in elk geval niet wagen eraan om daar te gaan eten in zijn openingsweekend. :lol:

Ik heb zijn prijzen net eens bekeken op zijn site, maar de vaste waar ik nu ga is goedkoper. :laugh:
Als slager was die ook al gekend als duur. Had 1.2 of 1.3 sterren op google reviews op iets van 30+ reviews. Van de locals ging iedereen daar waarschijnlijk 1x om nooit meer terug te gaan. Ik vrees dat dat frietkot een beetje hetzelfde lot zal hebben, ik ga mij in elk geval niet wagen eraan om daar te gaan eten in zijn openingsweekend. :laugh:
Nochtans lijkt mij dat het enige weekend waar je kans hebt om enigszins wat vers gerief te krijgen. Je snap soms niet hoe zulke sjarels overleven in niet toeristische streken.

Nochtans lijkt mij dat het enige weekend waar je kans hebt om enigszins wat vers gerief te krijgen. Je snap soms niet hoe zulke sjarels overleven in niet toeristische streken.
Hij zit op de N8 richting kust. Heeft geen eigen parking voor zover ik weet, maar je kan langs heel het stuk van die baan waar hij zit makkelijk plek vinden en aan de overkant is er ook een grote parking van een of andere feestzaal. Dat wordt gewoon een tourist trap.

Hij zit op de N8 richting kust. Heeft geen eigen parking voor zover ik weet, maar je kan langs heel het stuk van die baan waar hij zit makkelijk plek vinden en aan de overkant is er ook een grote parking van een of andere feestzaal. Dat wordt gewoon een tourist trap.
Och, de engelsen zijn wel wat gewoon.

Moet juist passen dat ik het me vandaag nog aan het afvragen was wanneer die open ging gaan, maar ik zal wel naar Poperinge door rijden dan 😂.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan