MisterV
Well-known member
Komkom, niet trollen, we willen een naam en sappige details.Talk? Zijn gezicht heeft al dezelfde blauwe kleur als dit forum, omdat hij er constant op zit met een computer en een smartphone![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Komkom, niet trollen, we willen een naam en sappige details.Talk? Zijn gezicht heeft al dezelfde blauwe kleur als dit forum, omdat hij er constant op zit met een computer en een smartphone![]()
Ik kan niet, hij dreigde dat hij hier nog langer zou blijven zitten als ik er iets van zei!Komkom, niet trollen, we willen een naam en sappige details.
Ik kan niet, hij dreigde dat hij hier nog langer zou blijven zitten als ik er iets van zei!
Bij de ene krijgt ge wel de saus er gratis bij.Die maken toch allebei worsten klaar?![]()
En bij de andere een gratis besnijding.Bij de ene krijgt ge wel de saus er gratis bij.
En niemand die daar op reageert.Met Kirsten Janssens en Jan Kriekels (the sky is the limit) aan de gate voor dezelfde ochtendvlucht aangeschoven. Ze vroeg of ze mee mocht drinken van mijn halve liter. Terwijl ik een pruik van Pipi Langkous op had.
Het stond me wel.En niemand die daar op reageert.
We vinden dat tegenwoordig normaal precies.
Hij schrijft dus: 'Terwijl ik een pruik van Pipi Langkous op had'.
Pipi Langkous, hé.
Een pruik.
Geloof ik direct, dat bedekt meer van het gezicht hé.Het stond me wel.
good to know.We gingen elkaar eens erotisch wassen in de douche bij wijze van voorspel.
Resultaat is dat ik nu al 5 dagen rondloop me uitslag onder mijn balzak dat niet verdwijnt.
Fak seg
Challenge accepted, welke celeb/BV wou Kaygell binnen doen.Toen ik net alleen was ook iemand de dagen erna thuis over de vloer gehad en wat liggen sturen, begon zowat iets te worden maar uiteindelijk niets van gekomen.
Challenge accepted, welke celeb/BV wou Kaygell binnen doen.
iemand uit Limburg, Hasselt waarschijnlijk... Vrijgezel waarschijnlijk, en waarschijnlijk sportief.
Ik gok op Willy Claes.
Z'n dochter daarentegenGeef gewoon toe dat het chokri was.
Dat zuigt.We gingen elkaar eens erotisch wassen in de douche bij wijze van voorspel.
Resultaat is dat ik nu al 5 dagen rondloop me uitslag onder mijn balzak dat niet verdwijnt.
Fak seg
Hier zouden we zeggen "dat is nu toch om u blote kloten te laten zien"We gingen elkaar eens erotisch wassen in de douche bij wijze van voorspel.
Fak seg

Of toch afstand nemen van enkele lijkenClue van het verhaal is dat @Wannez gewoon een grotere vriezer nodig heeft.

Hint: Schatteke kan je nog eens krabben onder mijne balzak? Dat jeukt enorm en jij hebt betere nagels daarvoor!We gingen elkaar eens erotisch wassen in de douche bij wijze van voorspel.
Fak seg
Antwoord van die date:....
Maar goed, ik weet weer een heel goeie shiftingsvraag voor als ik ooit moet gaan daten!
Die baby is er te veel aan. Anticlimax.Ah oeps. Tis week van de borstvoeding lees ik net.
Hup dames... floep ze er maar uit!