Het grote slowchat topic

't Kind was nog geen jaar oud. Hij kon dan een week uitgaan en een week doorbrengen met z'n dochter. Dat pastte hem beter. Loser.
Ik wist niet dat jullie familie zijn. Maar je hoeft de vuile was van onze teergeliefde moderator niet buiten te hangen, straks heb je een permaban aan uw been!

Punten kwijt omdat ik het... niet doe? :unsure::(

Bro, trust me, bijna elke avond "Zantas, ga mij plies Pepsi/chocolade/gummibeertjes/ijskreem kopen in de buurtwinkel.."
Als je dan antwoordt dat die winkel even ver voor mij als voor haar is, heeft ze last van haar menstruatie, of heeft ze hoofdpijn, of voelt ze zich niet lekker, of is ze juist iets superinteressant op tv aant kijken, etc.

Ik zou mij wrs moeten renamen naar Sloef Zantas om de realiteit te doen weerspiegelen.

Baat de buurvrouw de winkel uit ? :hakkuh:

Ik zou eens naar jullie dieet kijken als gij en/of uw vrouw wekelijks de lakens onderschijt?

Ni om te zwanzen.
Ik heb een paar weken geleden in bed gekakt.

Zaten rustig Netflix te kijken, ik laat een scheetje en merk direct dat er iets niet normaal is.
Ik grijp onder het laken om te voelen om te verifiëren of mijn aanvoelen juist was, waarbij die van mij denkt dat ik met het laken gaat wapperen om haar te laten genieten van de aroma's die ik gekweekt had.
Dus die direct: "ni doen kay-gelleke", ik moet het niet rieken ik wil gaan slapen direct.

Maar ik voelde dus direct nattigheid met de toppen van mijn vingers, dus ik ben snel naar het WC gespurt terwijl ik riep:
"Ik heb in bed gekakt, gooi da laken eraf. Snel!"

Die van mij direct natuurlijk da bed uit en begint zich kriek te lachen, waarna ze als plichtsbewuste vrouw da laken eraf haalt. Dat belooft ook voor de toekomst want ik ben wat ouder en dan weet ik dat ze dat kan voor als ik een gezegende leeftijd bereik waarop ik nog minder controle heb over mijn darmbewegingen en uitlaten.

Soit, ik veeg mezelf proper, ga naar de slaapkamer en warempel toch een goei strookje in dat laken te zien.
Gelukkig niets op de matrasbeschermer te zien dus we konden gewoon een nieuw laken opgooien waarna ik 20 minuten ben uitgelachen door die van mij.
Enfin, het was ne onverwachte avond.

Ni om te zwanzen.

Zaten rustig Netflix te kijken, ik laat een scheetje en merk direct dat er iets niet normaal is.
Ik grijp onder het laken om te voelen om te verifiëren of mijn aanvoelen juist was, waarbij die van mij denkt dat ik met het laken gaat wapperen om haar te laten genieten van de aroma's die ik gekweekt had.
Dus die direct: "ni doen kay-gelleke", ik moet het niet rieken ik wil gaan slapen direct.

Maar ik voelde dus direct nattigheid met de toppen van mijn vingers, dus ik ben snel naar het WC gespurt terwijl ik riep:

Die van mij direct natuurlijk da bed uit en begint zich kriek te lachen, waarna ze als plichtsbewuste vrouw da laken eraf haalt. Dat belooft ook voor de toekomst want ik ben wat ouder en dan weet ik dat ze dat kan voor als ik een gezegende leeftijd bereik waarop ik nog minder controle heb over mijn darmbewegingen en uitlaten.

Soit, ik veeg mezelf proper, ga naar de slaapkamer en warempel toch een goei strookje in dat laken te zien.
Gelukkig niets op de matrasbeschermer te zien dus we konden gewoon een nieuw laken opgooien waarna ik 20 minuten ben uitgelachen door die van mij.
't Is eens iets anders dan op de muur van de fitness.

waarbij die van mij denkt dat ik met het laken gaat wapperen om haar te laten genieten van de aroma's die ik gekweekt had.
Aaah, the good ol' dutch oven

1746628350007.png

Ni om te zwanzen.

Ik ben ZO blij dat gij terug op het forum zit voor deze kwaliteitscontent 👌.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan