Waarschijnlijk niet maar ge ging wel eens aan zijnen whisk(y ) mogen zitten.Drinkt die whisky?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarschijnlijk niet maar ge ging wel eens aan zijnen whisk(y ) mogen zitten.Drinkt die whisky?
Smaakt waarschijnlijk ook als 50 jaar gerijpt.Waarschijnlijk niet maar ge ging wel eens aan zijnen whisk(y ) mogen zitten.
Waarschijnlijk niet maar ge ging wel eens aan zijnen whisk(y ) mogen zitten.
"Lichaam en bloed van Christus, en proteïne van meneer pastoor, de kerk levert alles om te overleven, zei hij altijd.Smaakt waarschijnlijk ook als 50 jaar gerijpt.
.
De Amerikaanse beurzen zijn al aan het reageren... Dow na 45 minuten al op -2%
het gaat dus over 9 verschillende zaken op 3 dagen?Dit weekend zowel vrijdag, zaterdag en zondagavond gevraagd om ergens naartoe te gaan. Telkens voor 3 verschillende zaken per avond.
Ik heb dan altijd zwaar FOMO en kan geen knopen doorhakken. We zijn donderdag en ik ben er nog niet uit. Ondertussen vragen de mensen of ik al beslist heb.
Strak plan! Er zitten enkele evenementen in met gratis eten en drinken, ja. Moeilijk is het niet. Gewoon wat sfeer maken en de plezanten uithangen en niemand zal zich vragen stellen.het gaat dus over 9 verschillende zaken op 3 dagen?
Ik denk dat wij als community u hierbij wel kunnen bijstaan, door in uw naam naar bepaalde zaken te gaan. (er is toch gratis eten neem ik aan) Alleen graag een lijst met mogelijk Mr Anderson oneliners, dialogen en mopjes.
Eindelijk iemand die het door heeft. En dan nog de Hollanders, Antwerpen en West-Vlaanderen!Vergrijzing begint toch wel een serieus probleem te worden. We zitten hier dan ook nog met een arrogante grijze bevolking, die hier gewoon komen wonen is na hun veel te vroeg pensioen. In de colruyt, bij de bakker, op de fietspaden, overal lopen ze in de weg. Ze ontnemen de toekomst van onze kinderen en maken de planeet kapot met hun veel te grote voetafdruk.
Bovendien kosten ze handenvol geld en brengen ze niks meer bij. Er moet dringend een Corona2/Spaanse griep komen die specifiek die grijze laag serieus uitdunt, dit is de enige oplossing om de planeet te redden en te zorgen dat er nog iets overblijft voor onze kinderen.
Als uzelf pijnigen dopamineshots geeft, is het SM-wereldje dan niks voor u?Maar dan mis ik het 50 foto's trekken, die uploaden met een idiote 'beschrijving', de reacties van 5x 'koerierdiensten', 3x 20 vragen voor afmetingen en extra foto's om dan niets meer te laten weten, 2 no-shows én 10 low-ball offers. Ik dacht het niet!

Een strak plan. Vermoedelijk levert het ook meer op.Als uzelf pijnigen dopamineshots geeft, is het SM-wereldje dan niks voor u?![]()
Ik wil u hier echt bij helpen. Er liggen hier in huis nog heel wat klusjes te wachten, waar ik niet de skills en/of tijd voor heb.OT: voor het eerst in lange tijd eens een week vrij, en dat is hier al de derde dag op rij dat ik gewoon in de zetel lig. Zou niet weten wat te doen, en gewoon een dag naar eender welke stad interesseert me niet. Zelfs in mijn vrije dagen voel ik de druk om iets ´nuttigs´ te doen. Heel frustrerend.

Als´t iets plezant is en gij frieten regelt zal ik er is over nadenken.Ik wil u hier echt bij helpen. Er liggen hier in huis nog heel wat klusjes te wachten, waar ik niet de skills en/of tijd voor heb.
Mijn voorstel is dat jij deze komt doen en je zo nuttig voelt en hier gaan ze tevreden zijn dat de klusjes eindelijk gedaan zijn.
Nogmaals BG-community to the rescue!
Gene zever die klusjes moeten gedaan worden, help please![]()
ge hebt echt zeer veel keuze, van een slaapkamer afwerken, radiatoren ophangen, zwembad in orde zetten, tuin onderhoud.Als´t iets plezant is en gij frieten regelt zal ik er is over nadenken.
L? XL? XXL?Damn, waar is m'n maat als ik 'm nodig heb...
Een frikandel XXL special aub!L? XL? XXL?
Direct compenseren waar het welkom is.Een frikandel XXL special aub!
Hoe, gij hebt zelf een zwembad maar toch constant op dat van @Tomski zitten azen?ge hebt echt zeer veel keuze, van een slaapkamer afwerken, radiatoren ophangen, zwembad in orde zetten, tuin onderhoud.
Frietjes zeker geen probleem!