TRUMP
Active member
idd, samen met 2 dames dan nog wel, @BlackOccult en @Visenya

dat moet gevierd worden
hiep hiep......edit: pardal was me voor!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
idd, samen met 2 dames dan nog wel, @BlackOccult en @Visenya

hiep hiep......Allé. Das hier een half verjaardagsfeest.
Idd half. De helft waarbij ze verjaren is er, maar de helft waarbij ze trakteren wordt precies "vergeten".Allé. Das hier een half verjaardagsfeest.
Hoe zijt ge niet uitgenodigd?Idd half. De helft waarbij ze verjaren is er, maar de helft waarbij ze trakteren wordt precies "vergeten".
spreekt eens nekeer voor uzelf, wie ben jij om te bepalen dat ik niet de mooiste en slimste ben! Als ik mijn mama mag geloven ben ik dat wel en al wel zeker meer dan 40 jaar.Sociale media: vroeger waren uw peers uw dorpsgenoten, vandaag zijn uw peers alle leeftijdsgenoten ter wereld. Uiteraard ben jij niet de mooiste of de slimste of de meest welvarende. Relativeer.
De eerste tien jaar vond je mama je dus niet de knapste?spreekt eens nekeer voor uzelf, wie ben jij om te bepalen dat ik niet de mooiste en slimste ben! Als ik mijn mama mag geloven ben ik dat wel en al wel zeker meer dan 40 jaar.
mama haar bril had toen nog niet de juiste sterkte.De eerste tien jaar vond je mama je dus niet de knapste?
Ah, pardon.mama haar bril had toen nog niet de juiste sterkte.
en ik ben nog lang geen 50...
Niet te verwarren met een snoer anale kralen.Die met een paternoster rond haar nek?
Es aan rieken om zeker te zijn.Niet te verwarren met een snoer anale kralen.
Terwijl ze er nog in zitten?Es aan rieken om zeker te zijn.
In de pater?Terwijl ze er nog in zitten?
Ik dacht dat het over nonnen ging.In de pater?
Waar denkt ge dat die paters in zitten. En soms de nonnen ook in de patersIk dacht dat het over nonnen ging.

Gij zijt nog misdienaar geweest zeker?Waar denkt ge dat die paters in zitten. En soms de nonnen ook in de paters![]()
![]()
Klopt, maar ik had liever whisky dan wijn, hosties en anale seks, dus ik ben niet lang gebleven.Gij zijt nog misdienaar geweest zeker?
Had je maar je overplaatsing moeten vragen naar Brugge, daar zat Vangheluwe op u te wachtenKlopt, maar ik had liever whisky dan wijn, hosties en anale seks, dus ik ben niet lang gebleven.

Drinkt die whisky?Had je maar je overplaatsing moeten vragen naar Brugge, daar zat Vangheluwe op u te wachten![]()