Sloan
Banned
Het Vlaams model is ervoor gekend. Na de eerste paar kilometers begint da te haperen.1985 en als ik naar de familie kijk, is het een gekend probleem waar ze nog geen oplossing hebben voor gevonden
Op tijd vullen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het Vlaams model is ervoor gekend. Na de eerste paar kilometers begint da te haperen.1985 en als ik naar de familie kijk, is het een gekend probleem waar ze nog geen oplossing hebben voor gevonden
Als ik een ander topic mag geloven mag je niet meer proberen om te vullen na een paar keer vullen.Het Vlaams model is ervoor gekend. Na de eerste paar kilometers begint da te haperen.
Op tijd vullen.
Goh al langs elk gaatje goed gevuld voor de zekerheid, maar niet echt beterschap.Het Vlaams model is ervoor gekend. Na de eerste paar kilometers begint da te haperen.
Op tijd vullen.
en dat in die topic .... Niet dat we dat nodig hebben, maar het scheelt toch wat in mentale rust dat je niet gepoept kunt zijn omdat er een file is tussen school en creche en je te laat toekomt op je avond tazi dienst.
Je hebt daar stoppen voor, die houden het meeste tegen.Goh al langs elk gaatje goed gevuld voor de zekerheid, maar niet echt beterschap.
Op sommige plaatsen zelfs gehad dat er later iets terug uitkwam.
Is dat in 1 sessie of verspreid over meerdere?Als ik een ander topic mag geloven mag je niet meer proberen om te vullen na een paar keer vullen.
ftfy.Post anale depressie incoming
Mental imageGoh al langs elk gaatje goed gevuld voor de zekerheid, maar niet echt beterschap.
Op sommige plaatsen zelfs gehad dat er later iets terug uitkwam.

Ik weet niet hoor, Musk heeft de laatste tijd een nogal strakke rechtse arm waar redelijk wat snelheid achter zit.Die 1v1 tussen Musk en Poetin wil ik wel zien. Ik zet mijn geld wel in op Poetin, eerlijk gezegd.
Ik weet niet hoor, Musk heeft de laatste tijd een nogal strakke rechtse arm waar redelijk wat snelheid achter zit.
Dus EN werknemer houdt meer over EN werkgever betaalt minder EN fiscus vangt meer. Van waar komt dat geld dan ?

Zou Donald Trump vroeger Lindsay geheten hebben dat hij zo tegen aliens van de planeet zork is?Oftewel weet hij het wel, maar weet hij niet precies wat hij ondertekend ('t ging misschien over Aliëns van de planeet ZORK). Oftewel liegt hij. Oftewel is er iemand die met de autopen zaken in zijn naam tekent achter zijn rug.
Ik zou zeggen "bonnekes bijhouden" maar dan komt er weer commentaar.I see you're a man of culture as well!
Ge moogt anders het bonneke van de BG-BBQ die ge deze zomer voor ons gaat houden binnenbrengen.Ik heb nog nooit een restaurantbonneke binnengebracht. Ondertussen 20 jaar zelfstandig.
krimpflatie he, krimpflatie.
als we die richting uitgaan, dan mogen we heel pol en actua opdoekenDit leidt naar nergens als je maar cowboyverhalen boven haalt en zero verstand hebt van de fiscale impact die erachter zit. @Mods, ik stel voor dat je een slotje op dit wilde westen plaatst. Je zou niet willen dat er mensen via google hier terecht komen op foutieve informatie die gebaseerd is op puur cafétoog praat.
@mods, graag een slotje op dit topic, pardal zijn cafepraat is duidelijk foutieve informatie.als we die richting uitgaan, dan mogen we heel pol en actua opdoeken