Het grote slowchat topic

Da's toch al twee jaar zo dat ze zon voorspellen en het dan enkele dagen op voorhand plots magisch wijzigt naar stortregen? Een ware afstraffing voor die zonnige dagen!
Typisch, al jaren zien we dat probleem aankomen en nog altijd heeft de Eu nog geen maatregelen genomen om deze afstraffingen te vermijden.

De vraag was of er een zinnig antwoord kon gegeven worden....
Meest zinnige antwoord ooit:

"We, humans, are nothing more than feeble stardust, drifting aimlessly through the void, destined to perish like everything else before us. Our lives are brief, our efforts insignificant, and in the end, the universe won’t even blink. All our grand dreams and struggles? Just fleeting whispers in the vast emptiness, fading away into oblivion. So, go ahead—chase meaning, chase purpose—but remember, it all crumbles to dust in the end."

Welke app gebruiken jullie om je voeding in te geven ?
Liefst niet betalend.
Btw sinds ze diabetes (ze moet nog geen insuline in spuiten ) vastgesteld hebben bij mijn vrouw blijft die vermageren, ze at vroeger al niet veel en nu nog minder.Denk dat ze bijna aan haar gewicht zit van 22 jaar geleden sinds we samen zijn.
Nice.

2 ergernissen

- Ze kan precies niet rationeel denken. Heel emotioneel en kan dan voor het minste "ontploffen".
Bij een kleine tegenslag vergaat de wereld en staat alles op zen kop.
Ik kan ook wel eens vloeken, paar ik ga dan meteen opzoek naar een oplossing (gelukkig 😅)

- de neiging om over haar mening te moeten delen ook al heeft het geen invloed op haar/ons.
Als ge ze bezig laat start ge misschien onnodige discussies/ruzies onder het motto "het mag toch eens gezegd worden hè"

"Uw zus zit toch wel heel vaak met de kinderen bij uw ouders hè"
Nja ik vind dat soms ook, maar hebben wij daar last van? Of is dan ons probleem?
(Dat is een familietrek, haar pa en tante hebben ook die neiging zich overal te gaan moeien en bepalen hoe iemand zijn leven moet leiden.)

Ik ben van het principe "hebben wij er last van?" Of "zal onze mening iets veranderen aan de situatie?" 2x nee dan ist mond houden. Leven en laten leven
we hebben blijkbaar eentje met dezelfde fabrieksfouten.

Ik ben al gaan hiervoor bij de producenten, maar de garantie was verlopen en de wisselstukken niet meer beschikbaar.

we hebben blijkbaar eentje met dezelfde fabrieksfouten.

Ik ben al gaan hiervoor bij de producenten, maar de garantie was verlopen en de wisselstukken niet meer beschikbaar.

Van welk bouwjaar is die van u?
Dan weet ik of de kans bestaat dat het er nog uitgaat of dat het permanente schade is 😅

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan