Het grote slowchat topic

Ge kunt altijd bijleggen he. Vragen aan de mannelijke mods, het was hun idee.

giphy.gif

Vantweekend nog eens zelf stoofvlees gemaakt met een goed zenuwstukje van de plaatselijke hoeveslager gedrenkt in een Abt 12. De frietpatatjes gebakken in ossewit en een witloofslaatje. Dat is toch beter dan de frituur...
@Tomski ah dat koken zit in de familie. Dus eigenlijk moet ge niet thuis blijven dan als ik afkom. Zwarten kan ook voor mij koken, het gaat zelfs beter zijn dan van de frituur!

Ik vind dat voor zo'n non-issue er hier weer zwaar wordt gedebatteerd eigenlijk.
is dat niet zo wat de leidraad van het forum. debatteren over non-issues, blijven gaan ook al zijn de standpunten te uiteenlopend om naar mekaar toe te komen enz... En vooral dat het leuk is?

gelukkig zijn er nog wel belangrijke debatten hier op het forum met een duidelijk resultaat: het is lange hamburger en iedereen die niet akkoord is, is mis!

is dat niet zo wat de leidraad van het forum. debatteren over non-issues, blijven gaan ook al zijn de standpunten te uiteenlopend om naar mekaar toe te komen enz... En vooral dat het leuk is?

gelukkig zijn er nog wel belangrijke debatten hier op het forum met een duidelijk resultaat: het is lange hamburger en iedereen die niet akkoord is, is mis!
Bwa, ik vind het meestal nu wel nog een trap hoger dan "haha waar maken mensen zich nu druk om met de genderbalans zo belachelijk wat een gezaag....HET IS ALLEMAAL DE SCHULD VAN HET UIT DE HAND GELOPEN FEMINISME".

Ik ben een vrouw en ik heb daar ook geen probleem mee.

Maar ik behoor niet meer tot het standaard vrouw zijn van deze tijd denk'k. Ik hecht daar allemaal zoveel belang niet aan. Ik ga ook niet op mijn achterste poten staan als er eens een bouwvakker naar mij fluit (ik denk dan 'yeah, still got it). Maar tegenwoordig wordt er dan verwacht dat je helemaal onder de voet bent van zo'n situatie, want not done.
Dat zullen wij wel bepalen. poidh

Donderdagavond was ik er dicht bij, op de trein iemand die redelijk aangeschoten was (en mss C) en iemand lastig aan het vallen was. Roepen en irritant porren/duwen bij het arriveren aan het station. Ik kan het dan niet laten om te kijken of het niet uit de hand loopt. Uiteindelijk kon het 'slachtoffer' uitstappen en ikzelf ook. Begon die gast vanuit de deur tegen mij. Maar hij is niet mee uitgestapt dus probleem weg.
Die spoorde duidelijk niet.

Donderdagavond was ik er dicht bij, op de trein iemand die redelijk aangeschoten was (en mss C) en iemand lastig aan het vallen was. Roepen en irritant porren/duwen bij het arriveren aan het station. Ik kan het dan niet laten om te kijken of het niet uit de hand loopt. Uiteindelijk kon het 'slachtoffer' uitstappen en ikzelf ook. Begon die gast vanuit de deur tegen mij. Maar hij is niet mee uitgestapt dus probleem weg.
Een geluk. Voor hetzelfde geld was je nu spoorloos.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan