pardal
Well-known member
Zeker komt in orde, alleen gaat ge die benefits wel in Limburg moeten komen benutten.Ja, als ge van het OCMW komt heb ik toch liever een anonieme wagen
Breng je wat benefits mee?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zeker komt in orde, alleen gaat ge die benefits wel in Limburg moeten komen benutten.Ja, als ge van het OCMW komt heb ik toch liever een anonieme wagen
Breng je wat benefits mee?
Zeker komt in orde, alleen gaat ge die benefits wel in Limburg moeten komen benutten.
Ge vraagt nu wel heel veel je vriend, tijdens week tot daar en toe nog, maar ik moet ook een reputatie hoog houden. Dingen regelen in het weekend, waar halen ze het!We doen al es graag een uitstapken. Is weer een excuus voor een fietsweekend ginder!
Goh wat is er dan nog om iemand leuk te vinden als ge geen BG- inkomen hebt?Opvallende vraag toch van haar. Ik zou toch even aangeven dat het niet belangrijk is of jongens haar leuk vinden en dat voor iedereen iemand leuk vinden op meer steunt dan enkel het fysieke.
Dat is aan jou. Een Tomski-bbq als vervolg op de TRUMP-bbq's lijkt mij ook wel iets dat zal slagen!Wanneer kwam jij?![]()
zo schat ze mij ook in!Tuurlijk dat.
Uw madam heeft mij gezien en mij beoordeeld, met alle mensenkennis die ze overduidelijk heeft, als een uiterst betrouwbaar persoon.

Al gedacht aan een lezing te volgen bij Snelders E?Ik weet het niet... Dickpicks zijn toch al wat passée, niet? Hoe moet ik nu contact leggen met de vrouwtjes?
Al gedacht dat hij mijn cursus niet tegoei heeft gelezen en slecht heeft uitgevoerd?Al gedacht aan een lezing te volgen bij Snelders E?
Ging hij zo niet betrapt geweest zijn?Al gedacht dat hij mijn cursus niet tegoei heeft gelezen en slecht heeft uitgevoerd?
Zeker weten dat hij niet betrapt zou geweest zijn, maar ja de man dacht het beter te weten...Ging hij zo niet betrapt geweest zijn?
Dat was voor mij nog altijd de beste treinreis van mijn leven. Gespanked door Vrouwtje Theelepel.Ik kan alleen voor mezelf spreken maar wanneer ik een controle ronde doe en iemand is niet in orde dan zal ik altijd proberen om de reiziger in regel te stellen
Anders moet je een 10 beurtenkaart kopen.Dat was voor mij nog altijd de beste treinreis van mijn leven. Gespanked door Vrouwtje Theelepel.

Zij de keuken, was plaats, en toegang tot slaapkamer. Jij living, garage/ tuinhuis en mancave. Best 2 wc voorzien. Niemand wil @kay-gell toestanden.Hoi,
Notaris stelt de vraag hoe we het huis willen verdelen tussen ons 2.
Omdat ik al een woning heb zijn mijn notariskosten 3x hoger dan de inleg en kosten van mijn vriendin.
Het lijkt mij dus eerlijk dat het eerder 60/40 is ipv 50/50.
Wat denken jullie? Opmerkingen?
De eerste 5 minuten toch. Het vervolg is voor een andere keerAh ge hebt de film ook gezien?

Ik was maar 2 minuten ver geraakt.De eerste 5 minuten toch. Het vervolg is voor een andere keer![]()
Kom mannen wie van BG heeft die kleine omgekocht?Ik heb een kleine Eddy Snelders in huis denk ik: kwam net de badkamer ingeslopen om stiekem foto's van me te maken onder de douche.![]()
we hebben pot gelegd.Kom mannen wie van BG heeft die kleine omgekocht?
Ja lap en de foto's worden alleen gedeeld in de pot zeker?we hebben pot gelegd.
Ge kunt altijd bijleggen he. Vragen aan de mannelijke mods, het was hun idee.Ja lap en de foto's worden alleen gedeeld in de pot zeker?