Het grote slowchat topic

Ik weet niet wat het ergste is, god ganse dagen regen en grijs weer of iemand die in termen als "we kunnen het ons niet meer voorstellen" spreekt als het gaat over fenomenen die we slechts 2 jaar niet meer gezien hebben. En dan nog, zelfs vorig jaar in januari waren er nog een hoop dagen die "zonnig" waren.
Ik denk dat Annemie Struyf achter dat account zit. Niemand anders is zo goed in mensen een depressie aanpraten.

Wat, gij hebt gewoon 4 kinderen bij dezelfde gemaakt ofwa?
Hij ja dat was het gemakkelijkste, anders moest ik nog onthouden bij wie ik welke heb gemaakt.

Heb ook geprobeerd om de verjaardagen wat bij elkaar te houden, anders moet ik dat ik ook nog in mijne kop steken.

Dus 2 verjaren op dezelfde dag (geen tweeling) rond Pasen, 1 rond vaderdag en 1 de dag voor de vrouw haar verjaardag.
Alle ja, dan kan het er toch nog wat mee door.
Het moet niet allemaal miserie zijn he

3 nieuwe dozen minifigs gescanned bij dreamland denderleeuw. 0 wolfpacks.

Mijn set van 12 is wel compleet dus ga er niet meer achter zoeken, ben geen scalper.

Ter info: weet niet wie er nog zocht maar in denderleeuw staan nog dozen dungeon&dragon minifigs ;)
Ah ha, in Dendermonde staat er dus een huis met zwembad waar ik mijn caravan kan parkeren!

Zo erg ga ik het nooit maken. Ik heb hier een airfryer verbod over heel mijn eigendom ingevoerd. Mijn vriendin is daar akkoord mee sinds we eens fritten gaan eten zijn bij haar moeder die dat wel heeft.
En gij zijt toch nog met zo'n duivelsgebroed samen. Ge weet toch wat men zegt: om te weten hoe uw vrouw op latere leeftijd zal zijn moet ge naar uw schoonmoeder kijken.

Je kan perfect mentaal gezond zijn door niet op reis te gaan hé. Mijn moeder bijvoorbeeld, die was tot voor kort al 18 jaar niet meer op reis geweest, en is de gelukkigste vrouw die ik ken.
heb dit pareltje gemist, maar eerlijk als ik zo een zoon zou hebben als u ben ik ook de gelukkigste persoon ter wereld!

Luc Bellings bezoekt alle Lunch Gardens op 1 dag. Een verdiende 0 op 10.
Het eten is overal hetzelfde, mensen zijn beter gewoon. Dit zou evengoed een keten kunnen zijn.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan