Of beter nog: “kid(s)”Wat is dat met gebruik van X? Gebruik toch gewoon kind.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Of beter nog: “kid(s)”Wat is dat met gebruik van X? Gebruik toch gewoon kind.

Doet me denken aan ditHier hebt ge æ ø å. Wel verwarrend in het begin.
Zie je een encyclopedie staan van a tot å.
Vraag je : ‘Waar is de rest ?’. Om dan tot het besef te komen dat å de laatste letter is in het noors.
![]()
in Plopsaland ligt alles in (de) panneweer met die -50 % tickets van kruidvat naar plopsaland geweest....
En ook veel defect weeral:
Wicky the viking, die ronde boot daar, hele dag in panne. ride of happiness ook eventjes in panne, de heidi trein, ook even in panne....

Inderdaad. Die gaat dus best niet teveel posten in de hoogbegaafdheid bij kinderen-thread.Toe-ta geweldig!
Maar de toe-ta is eigenlijk de brandweer
De wieowiew is de politie
*insert greta thunberg gif*Gisteren een lekkere steak met fritten gegeten vergezeld met 5 Tongerlo's. Heerlijk.
Ze zijn daar wat meer het noorden kwijt.Want mensen van daar zijn fundamenteel anders dan hier en hebben geen controle over zichzelf?
Voor degenen die vinden dat de discussies in P&A te nuttig zijn: https://www.beyondgaming.be/threads/ontwikkeling-van-taal-semantiek.34359/
Persoonlijk juich ik het toe dat discussies over woorden en wat nu net hun definities zijn worden verbannen naar een nog donkerder hoekje.Voor degenen die vinden dat de discussies in P&A te nuttig zijn: https://www.beyondgaming.be/threads/ontwikkeling-van-taal-semantiek.34359/
een goeie papa deelt gewoon wat kletsen uit en drinkt daarna verder van zijn cara.wat soms werkt, maar mss totaal niet pedagogisch is, is zelf meewenen en zeggen dat je eigenlijk graag met auto's wou spelen.
Precies ja.Mensen hebben in P&A echt wel teveel tijd.
En een heel goeie laat ondertussen nog een frisse cara uit de frigo halen.een goeie papa deelt gewoon wat kletsen uit en drinkt daarna verder van zijn cara.
Terwijl hij met zijn marginale maten op de oprit aan zijn 2-takt brommerke zit te werken en elk weekend met dat ding ritjes door de buurt maakt. Waarop de buren daarover klagen in het ergernissentopic.En een heel goeie laat ondertussen nog een frisse cara uit de frigo halen.
Ik had het hekje beter aan de keuken gezet. Hoeveel keer ik daar niet iemand betrap die snoep/koeken aan het stelen is.
Katholieke school? Daar hebben ze ervaring met zuigende 9 jarigen..Gisteren vernomen dat er een manneke van 9 betrapt is op school voor vapen op het toilet. 9 jaar![]()
Plus 45 is oud. Deal with it.Die van ons kwam hier toe met een stukske taart voor bij de koffie. Shit, ik word oud. Maar wel lekker!
Is het leven in Antwerpen dan zo slecht?![]()
Ooit komt er een tijd dat een stukje taart nog het hoogtepunt van de dag wordt.Plus 45 is oud. Deal with it.