Het grote slowchat topic

Het enige dat we kunnen hopen dan bij een vroege herfst is een vroege winter. Al is dat ook geen zekerheid. Het is voor de winterliefhebber beter dat de westcirculatie (WC) in september invalt, dan eind november of december. Want dan kan je de eerste 6 weken een streep door de winter trekken. Een WC die in december invalt , geeft dikwijls herfstweer tot half januari.
Ik hoop toch dat de herfst nog even weg blijft tot ergens eind september ofzo. Dan in oktober/november een WC met herfstweer om dan in december de winter te laten beginnen.

Ik hoop dat mijn WC niet invalt in die periode, want ik ga met dat weer niet buiten in de hof kakken zenne.

Laatst bewerkt:
giphy.gif

Laatst bewerkt:
En laat dat dagelijks rijsttaartje vallen.

Het gaat niet om de aspartaam als ingrediënt as such, maar eerder om de zoete smaak. Lijkt me bij jou wel het geval te zijn: je drinkt sloten cola zero, die je hang naar zoete dingen vergroten. Wordt ook weerspiegeld in wat je wél eet: rijsttaartjes,

Wegstappen van het dagelijkse rijsttaartje,
Willen we eens allemaal stoppen met te bashen op rijsttaart?

Er zijn grenzen aan juist advies geven...

Willen we eens allemaal stoppen met te bashen op rijsttaart?

Er zijn grenzen aan juist advies geven...
Kijk, oftewel eet je een koffiekoek of taart. Maar niet de dergelijke fouten in de geschiedenis van de mensheid. Oftewel eet je een eclairs, de superieure koffiekoek. Of je eet nougatine taart met pudding (flan is geen optie), de superieure taart.

Iets zoals zen rijsttaartje dat tussen 2 werelden zweeft toont nogmaals aan dat de mens zich al te vaak God waant.

Kijk, oftewel eet je een koffiekoek of taart. Maar niet de dergelijke fouten in de geschiedenis van de mensheid. Oftewel eet je een eclairs, de superieure koffiekoek. Of je eet nougatine taart met pudding (flan is geen optie), de superieure taart.

Iets zoals zen rijsttaartje dat tussen 2 werelden zweeft toont nogmaals aan dat de mens zich al te vaak God waant.
Gelijke rechten voor ALLE taartjes, met pudding, bakkersroom, rijst of chocolade! Stop de eclair-omvolking in de bakkerij!

Gelijke rechten voor ALLE taartjes, met pudding, bakkersroom, rijst of chocolade! Stop de eclair-omvolking in de bakkerij!
De wakkere bakker is om de hoek!

(vervang 1 klinker)

Ps, de 2de letter ...

Ps 2: de O ipv een A

Ps3, schrap 1 medeklinker

Ps4, 1 K schrappen

Ps5, we zijn er

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan