Hoe kan je dat zeker zijn?Tis niemand van BG!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe kan je dat zeker zijn?Tis niemand van BG!
Dat is wel waar...Hoe kan je dat zeker zijn?
Ik zou beginnen met jouw volledige naam en foto hier te posten.Dat is wel waar...
Hoe zou ik daar achter kunnen komen?
De foto heb ik al eens gepostIk zou beginnen met jou volledige naam en foto hier te posten.

Niet gezien.De foto heb ik al eens gepost![]()
VolgNiet gezien.
Semi-naakt dan? Of met een hemdje wat open hangend met een dikke gouden ketting bij?Kzal anders een foto van mezelf maken ipv @Vrouwtje Theelepel zodat jullie aan uw trekken komen. Het borsthaar moet ge er wel bij nemen. Dat is bonus content.
POIDH!De foto heb ik al eens gepost![]()
Semi?Semi-naakt dan? Of met een hemdje wat open hangend met een dikke gouden ketting bij?
Als ge praat over een foto en borsthaar dan gaat het of over een foto met ontbloot bovenlijf (semi naakt ) of ge hebt zoveel borsthaar dat het langs alle kanten tevoorschijn komt?Semi?

Zo onschuldig.@Vrouwtje Theelepel is niet mee.
Meeeh wa makeBen idd niet mee...
Wie gaat er nu de kaartjes knippen?Ben idd niet mee...
Ik zou eens willen dat iemand mijn kaartje eens knipt.Wie gaat er nu de kaartjes knippen?

"Wie conducteert de conducteur?" - Memoires van een conducteur (Conductrice? Conductrien? Conductresse?)Ik zou eens willen dat iemand mijn kaartje eens knipt.![]()
choo-choo!Ik zou eens willen dat iemand mijn kaartje eens knipt.![]()
Ik zou eens willen dat iemand mijn kaartje eens knipt.![]()