Het grote slowchat topic

in plaats van gewichtsklasses bij het boksen, dan wel leeftijdsklasses: Nubile, MILF, ... ?
En ook wel serieuse screening op adamsappels en bolle onderbroeken, we willen geen verrassingen natuurlijk. Anders zijn het weer traantjes als je tijdens de kamp opeens iets voelt.

En ook wel serieuse screening op adamsappels en bolle onderbroeken, we willen geen verrassingen natuurlijk. Anders zijn het weer traantjes als je tijdens de kamp opeens iets voelt.
De vraag is dan nog welke sporten er mee mogen doen als demostratiesport, want elke olympische spelen mag een sportje kiezen om te laten demonstreren.

Ik stel voor een competitie klokkenspelen of balletje trek. Voor de iets uitdagendere competities creëren we een miXXXed team: messenwerpen terwijl de partner aan een kruis hangt.

De vraag is dan nog welke sporten er mee mogen doen als demostratiesport, want elke olympische spelen mag een sportje kiezen om te laten demonstreren.

Ik stel voor een competitie klokkenspelen of balletje trek. Voor de iets uitdagendere competities creëren we een miXXXed team: messenwerpen terwijl de partner aan een kruis hangt.
Imo mag je toch wel wat nieuwere zaken in het licht zetten, een teabaggen met gewichten kamp mag er wel bij voor mij, of als we inclusief willen zijn een rondje clamslammen met de gewichtskogels.

Vroeger nog gewerkt met Risco en daarna Vanderbilt. De bedrade sensoren waren betrouwbaar, maar draadloos leek dat op niet veel imo (van de Risco toch, VDbilt was alles bedraad).

Nu hebben we het alarm eigenlijk volledig uitgeschakeld en de gemoedsrust is er niet minder om. Het huidige alarm is sterk behaard met lange hoektanden en dat merk precies meer op dan wat detectoren. :unsure:
Ja, een vrouw merkt wel veel meer op :unsure:

Dan enkele jaren later toen we al verhuisd waren naar ons huis, was ik wat aan het trainen achteraan in mijn rommelkot. Mijn komt zeggen dat ze naar haar werk gaat en sluit de deur met de sleutel uit automatisme. Daar stond ik dan. Die ging om 23u pas thuis zijn dus maar gebeld naar haar, pakte niet op, en dan naar haar werk. Schaamtelijk maar goed was maar op 10 min stappen dus die mensen zagen er de humor van in.
Ik heb, 1 week voor onze trouw, zo @Coolguy eens opgesloten op het appartement toen hij ziek in bed lag en ik naar het werk vertrok. Pas gemerkt toen ik al op de trein naar Bxl zat. Gelukkig woonden mijn ouders niet al te ver en had hij alles bij de hand, behalve zijn medicatie.

Allen meedoen!

Ik heb ooit iemand gehad waar de verliefdheid was zoals in de romantische boekjes omschreven. Blikseminslagen, vlinders, sterren, regenbogen,...de hele mikmak. Alles klopte ook: fysiek klikte dat zoals het nooit nog met iemand anders heeft geklikt en de gesprekken, humor,... allemaal op dezelfde lijn.

Als hij op een dag voor mijn deur staat en vraagt om mee te gaan weer ik eerlijk waar niet wat ik zou doen.
@Str8_6

its-obviously-you-kenny-sebastian.gif

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan