Een lift defect in een gebouw dus ik bel de liftfirma om te melden dat die lift stilstaat.
Erna meldt een bewoner dat er ook al een tijdje een probleem is met een pas vervangen slot in die lift om tot het bovenste verdiep te geraken.
Dus ik bel terug naar die liftfirma
- "Ja, goedendag het is hier de kay-gell, ik bel voor liftnummer 1234. Ik had daar al eens voor gebeld omdat ze defect is maar daar is een bijkomend probleem in de lift, los van het feit dat ze helemaal niet werkt"
"Ja meneer, dat probleem is al gemeld"
- "Nee, ik heb enkel gebeld dat ze defect is maar er is ook een probleem met het slot in de....
"Meneer, ze hebben al gebeld dat de lift niet werkt er komt iemand"
- "Ja, ik heb daarvoor gebeld maar ik bel voor een ander probleem in de lift"
De technieker gaat straks meneer
- "Dat versta ik maar als hij daar is zou hij ook naar dat slot moeten kijken want..."
Meneer, dat zal hij dan wel zien
- "Nee, want het probleem waardoor de lift defect is heeft niets met dat slot te maken dat gaat over een herstelling die jullie aan dat slot gedaan hebben een tijdje terug maar daar is nog een probleem..."
Meneer, ze gaan ter plaatse
- "Mevrouw, er zijn twee problemen. Eén dat de lift defect is, daar heb ik voor gebeld, maar er is nog een probleem met dat slot...."
Meneer, dat zal hij dan wel zien
- "Nee, want dat weet je niet tenzij je specifiek de lift tot boven neemt en die sleutel hebt én daar specifiek naar kijkt"
Meneer, ik weet dat wel
- "Ah, dus u weet wat er precies mis is met het slot? Kan u zeggen wat het probleem is?"
Ja, dat weet ik niet
- "Ah, awel jullie hebben dat ondersteboven gemonteerd en het werkt dus niet"
*zucht* ok, we zullen het laten nakijken
- "dankuwel"
Djeezes man, laat mij gewoon uitpraten van het begin en dan ben ik daar niet ne hoop extra tijd aan kwijt.