Het grote slowchat topic

Uw suikerdeficiëntie speelt u parten, ge hebt de laatste 5 maand nog twee keer met een lach emoji op een post van mij gereageerd. Op pakweg 10 niet-serieuze posts is dat al een behoorlijk percentage.

Al kan ik niet ontkennen dat Trump gewoon het beste in mezelf naar boven brengt
Ik vond het weer grappig. Straks een halve liter red bull en een pak kristalsuiker naar binnen werken of we gaan hier nog een romance krijgen.

Ik ben overigens wel in schok ervan. En ook dat het je blijkbaar iets doet.

Ik vond het weer grappig. Straks een halve liter red bull en een pak kristalsuiker naar binnen werken of we gaan hier nog een romance krijgen.

Ik ben overigens wel in schok ervan. En ook dat het je blijkbaar iets doet.
Je hebt gewoon dringend nood aan zon. Je ijlt.

Toen we op huizenjacht waren hebben we een huis bezocht met een wadi die vol riet geplant was. Dat was gewoon prachtig. Ik blijf er bij dat de meeste negatieve commentaren komen van mensen die er niet mee kunnen leven dat er regels worden opgelegd voor hun nieuwbouw. En dan nog een deel mensen die in een betonnen suikerblokje met extreem strakke tuin willen wonen.
Als je dan de vierkante meters ziet die ze nodig hebben er voor. Leg dat aan tussen het pad naar de voordeur en de oprit bij verkavelingen met een voortuin? Zet er riet of iets anders in of rond en voila, onderhoudsvriendelijke en knappe voortuin. Wat ga je daar anders doen? Uw klapstoel zetten om met je cara in de hand naar het voorbijkomend verkeer te kijken?
Het mag nu wel gedaan zijn met kappen op schoolmeesters en ambtenaren he.

Ruzie aan 't zoeken ja?

baa33f90-298b-4968-a3a8-7561f4b46380_text.gif

regio kortrijk is kut voor zowat alle dating apps. 1 op 20 is misschien uit vlaanderen, en daar moet je het dan mee doen.
Als je "het" kan doen met 1 op 20 die je swiped op datingapps zou er niet zoveel te klagen zijn in het datingtopic 🤪

Dat gezegd zijnde, ik swipede ook in die regio, woon dan nog zowat op de taalgrens en qua anderstaligen viel dat best wel mee. Ik vond het toen vooral jammer dat mijn Frans zo verschrikkelijk slecht is want daar zaten best wel leuke profielen tussen.

Als je "het" kan doen met 1 op 20 die je swiped op datingapps zou er niet zoveel te klagen zijn in het datingtopic 🤪

Dat gezegd zijnde, ik swipede ook in die regio, woon dan nog zowat op de taalgrens en qua anderstaligen viel dat best wel mee. Ik vond het toen vooral jammer dat mijn Frans zo verschrikkelijk slecht is want daar zaten best wel leuke profielen tussen.

helaas, ik zit in de leeftijdsgroep waar iedereen plots single is met 2 kindjes, en als ik 1 ding niet wil is het kinderen :p ik weet perfect wat ik zoek in een vrouw maar blijkbaar ben ik 10 jaar te laat...

medische kosten tot 250.000 is niet veel als je naar USA gaat. Zie de tarieven die mijn vrouw fotografeerde toen we onze zoon in spoed binnenbrachten in Canada (prijzen in CAD, doe ongeveer x 0,7 voor conversie naar Euro).: ongeveer 14000 euro per dag op intensieve.

Wij hebben voor een ambulance-vervoer + onderzoek (1 dokter gezien) ongeveer 900 euro betaald.
Wel gratis Wifi. Dat dan weer wel.

Hier zijn al een hele resem stagiairs gepasseerd op den bureau en het overgrote deel waren echt wel toppertjes, zowel secundair onderwijs als hoger. Nikske "snowflake generatie", het lijkt hier soms een beetje een oude zageventencafé genre "in mijnen tijd was alles beter, met al die woke van tegenwoordig".
Ik vind dat woke gedoe ook wel wat hatelijk hoor. Vroeger kon je tenminste nog een lang middagdutje doen op den bureau. Nu moet je heel de tijd woke blijven.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan