Dewdrop Dazzle
Active member
Ah zo. Zal dat eens proberen volgende keerOver de video hooveren en rechts onderaan terug op "default view" zetten?
![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ah zo. Zal dat eens proberen volgende keerOver de video hooveren en rechts onderaan terug op "default view" zetten?
![]()

Doet met toch altijd hieraan denken, van die administratieve formaliteitenTwee weken terug in stadhuis om ABC te regelen. Dat kon onder geen beding zonder éérst DEF te regelen. Het was precies zelfs een affront. Nochtans is de volgorde ABC - DEF veel logischer dan omgekeerd, ja toch?
Bon, nieuwe afspraak vandaag.
‘U wil DEF regelen? Het is toch logischer om eerst ABC te doen, mevrouw, dat ziet u zelf toch ook?’
Personeelslid in kwestie fixt abc in minder dan een minuut en def er bovenop op vijf minuten gedaan.
Volgens het eerste bezoek gingen we dubbel moeten betalen. Nu blijkt dus helemaal van niet.
Ik zou naar de ombudsman mailen, maar die doen toch nooit niks. Vraag mij af hoeveel extra ze zo binnenrijven door met een simpele switch twee maal te cashen.

Ooow tkomt in orde.Doet met toch altijd hieraan denken, van die administratieve formaliteiten
Ge moet dan ook niet bakken, maar pompen.Nee, maar ben er vrij zeker van dat ik er niks meer van bak als er volk gaat staan op kijken.
Gewoon een beetje luben en dan met de hand op en neerIk zoek hulp om te lossen.

Ja, dzju, merci, hé, @Cattadelic ... het is er uitgeschoten.Gewoon een beetje luben en dan met de hand op en neer![]()

Schandalig bij VTMGo is dat Sketch A Gogo er niet opstaat.Ja, dzju, merci, hé, @Cattadelic ... het is er uitgeschoten.
Uitschot dat je bent...
Vanaf kan ik enkel nog oude afleveringen van Familie streamen op VTMGo met een jonge bomma...
Wel schoon archief op VTMGo, dat hebben ze mooi gedaan.
Allemaal oude brol en het enige oude wat ik graag wil terugzien staat er natuurlijk niet tussen: "TV6 Sterren & Kometen".
En op VRTMax graag het volledige archief van "Het Swingpaleis".
Ja, Felice nu eens door de boxen laten scharrelen zou echt wel welgekomen zijn in deze sombere, donkere tijd van het jaar.
Dermee dat al die bio-eters wit/grauw van kleur zijn.![]()
Jongeren die meer biovoeding eten, hebben meer gifstoffen in hun bloed: is biovoeding ongezond? | VRT NWS Nieuws
Jongeren die vaker biovoeding eten, hebben meer gifstoffen in hun bloed en urine. Die opmerkelijke vaststelling komt uit een nog te verschijnen studie van kankerexpert Nick Van Larebeke. Het probleem ligt vooral bij eieren, zuivel en zaden en noten - niet zozeer bij aardappelen, groente en...www.vrt.be
Hier schrik ik wel van, wetende dat ik bv. enkel eieren uit onze tuin eet.
En blijkbaar ook nooit een dvd release gehad?Schandalig bij VTMGo is dat Sketch A Gogo er niet opstaat.
Nee hoor. Geeft zichzelf door het jaar af en toe een hall pass. Is het vrouwtje in een ander stadje, dan zoekt de man een ander gatje.Was/is Trump niet bezet? die had toch een vriendin of sta ik achter?
@Str8_6 ik vond dat je dit moest weten.Bij mij wast juf Anja int 1ste en 2de middelbaar, ze droeg ook steevast leggings en rokjes. Twas elke avond fappen geblazen eens ik terug thuis was
Jij kan grappig zijn?Echt kom, had ge hem niet zelf kunnen laten ervaren?

Uw suikerdeficiëntie speelt u parten, ge hebt de laatste 5 maand nog twee keer met een lach emoji op een post van mij gereageerd. Op pakweg 10 niet-serieuze posts is dat al een behoorlijk percentage.Jij kan grappig zijn?![]()
Is dat met of zonder toekijken?Als er nog iemand een slaapplekje nodig heeft, ik woon op een km van het festival en heb vrije kamers.
Ik zal af en toe eens komen kijken om je kaarsje te vervangen.Is dat met of zonder toekijken?
Als daar maar geen Strike van komt.Er gaat iemand bij crowdstrike een sigaar smoren.