Het grote slowchat topic

Weet iemand hoe ik mijn beeldinstellingen van YouTube terug normaal kan zetten? Ik word hier helemaal gek want de beeldweergave staat veel te groot en weet niet hoe ik het kan aanpassen.

Welja, vrees dat de combinatie van zittende job met zwaar werk het gedaan heeft. 11-12u per dag achter het stuur en de rest opvullen met podiums en tenten bouwen. Niet vragen naar de rij- en rusttijden, want als 20'er ben je met 3-4u slaap per nacht content. 10 jaar en meer later vind je het nog altijd normaal, want je weet van niet anders. De keerzijde van de medaille volgt, maar daar denk je niet aan.
Ik ga mijn kinderen nooit verbieden om te doen wat ze willen, maar ik hoop dat ze leren uit mijn fouten.
Ik vraag me af of de omschakeling naar een job zonder het fysieke labeur er aan bijdraagt dat het plots uitkomt.
Sowieso zal het wel een invloed hebben natuurlijk. Ik heb ook op een gelijkaardige manier (en nu zelfs nog, hoewel ik dat probeer te beperken maar volgens mij is dat gewoon iets hoe je bent) gewerkt en dat heeft zeker gevolgen op je lichaam. Ik merk dat ook genoeg bij mezelf. Het is altijd jammer dat we dat maar te laat beseffen maar langs de andere kant vraag ik mij ook af of dat gewoon in je karakter zit.

Sowieso zal het wel een invloed hebben natuurlijk. Ik heb ook op een gelijkaardige manier (en nu zelfs nog, hoewel ik dat probeer te beperken maar volgens mij is dat gewoon iets hoe je bent) gewerkt en dat heeft zeker gevolgen op je lichaam. Ik merk dat ook genoeg bij mezelf. Het is altijd jammer dat we dat maar te laat beseffen maar langs de andere kant vraag ik mij ook af of dat gewoon in je karakter zit.
Ik denk dat het bij mij ergens in de opvoeding zit, mss kan je dat gelijkstellen met karakter in deze. Vader die van 4u 's morgens weg was en om 18u thuis kwam. Was manager van een internationaal slachthuis. We wisten van niet beter dan dat dat de standaard was. Moeder werkte trouwens ook nog eens in het ziekenhuis met uren waarvan je wist wanneer ze begon, maar niet wanneer ze thuis kwam.
Ze hebben dat zo doorgegeven aan mij, mijn broer en mijn zus. Zus is ook al serieus geminderd in uren, broer doet nog eens lange dagen, maar het beste is er af en ik merk het nu ook.

Ik denk dat het bij mij ergens in de opvoeding zit, mss kan je dat gelijkstellen met karakter in deze. Vader die van 4u 's morgens weg was en om 18u thuis kwam. Was manager van een internationaal slachthuis. We wisten van niet beter dan dat dat de standaard was. Moeder werkte trouwens ook nog eens in het ziekenhuis met uren waarvan je wist wanneer ze begon, maar niet wanneer ze thuis kwam.
Ze hebben dat zo doorgegeven aan mij, mijn broer en mijn zus. Zus is ook al serieus geminderd in uren, broer doet nog eens lange dagen, maar het beste is er af en ik merk het nu ook.
Ik denk dat we op dat gebied wat teveel weging geven aan opvoeding. Imo heb je de goeie kanten en de slechte kanten van je kapotwerken gezien. En toch trapt men in dezelfde valkuilen. Ikzelf heb mijn vader verloren aan ALS toen ik 23 was. Die man heeft voor zo lang ik mij herinner 7 op 7 gewerkt (tijdens de week werkte die als elektricien, tijdens het weekend hielp die zijn 2e vrouw in haar frituur terwijl die dan nog eens volledig zelf een landelijke woning verbouwd heeft/ mijn broers en stiefzusters hun bouw gezet heeft. ) Toen hij stierf op 53 jarige leeftijd heb ik mij meermaals afgevraagd wat die nu eigenlijk aan zijn leven gehad heeft en tot de conclusie gekomen dat al dat werken eigenlijk niet noodzakelijk is. Om bij wijze van spreken de week erna gewoon hetzelfde te doen en hetzelfde leven te gaan leiden. Het gezegde gaat dat wanneer je doet wat je graag doet als werk je nooit een dag gewerkt hebt. En ik geloof oprecht dat er veel mensen zijn die gewoon graag werken. Dat kan gewoonweg niet anders als ik rond mij kijk. Ik ben er dan ook van overtuigd dat sommigen onder ons gewoon zo bestaan en dat is niet iets wat je kan afzetten.

Kan je mij dat even uitleggen? :tongue:

Over de video hooveren en rechts onderaan terug op "default view" zetten?

VD7xwXb.png

Sjans wel ja.
10 minuten in m'n gezicht liggen roepen en me uitschelden voor 't uitschot van 't straat zonder reden en de man in kwestie heeft al z'n tanden nog en eet ni door een rietje.
Ik beschouw dat als een win voor hem.

Hij zei da em ne kooivechter was en em ne hoop Tsjetsjenen op me ging afsturen.
Jammer voor hem maar ik zag aan zijn houding dat em ni kon vechten en ik ken zowat elke Tsjetsjeen die kan vechten in de buurt.

Ik heb in Thailand 20 jaar geleden gewoond en wa getraind en denk nu een jaar of 10 terug muay Thai aan 't trainen.
Tot vorig jaar ne keer of 3-5 per week. Nu is dat een keerke per week nog denk ik.
Alé, we zitten hier dus met een absolute bad ass

Alé, we zitten hier dus met een absolute bad ass

Als ik zo ne "badass" was dan had ik zelf wel geslagen. Maar ik heb me 10 minuten in m'n gezicht laten uitschelden, in de hoop dat de politie snel kwam.
En ja ik bezie dat wel als iets waar ik fier op mag zien dat ik zo lang kalm kon blijven.
Mensen die 't filmpke hebben gezien kunnen da wel bevestigen dat die gast wel abnormaal agressief op me stond te roepen en voor geen reden vatbaar was.

Laatst bewerkt:
Weet iemand hoe ik mijn beeldinstellingen van YouTube terug normaal kan zetten? Ik word hier helemaal gek want de beeldweergave staat veel te groot en weet niet hoe ik het kan aanpassen.
Is dat op mobiel toestel? Want je kan ook inzoomen (net zoals bij een foto) bij YT videos sinds al enige tijd...

En indien op PC, met de windows knop (of ctrl kan mss ook lukken) en dan de plus of de min indrukken om in of uit te zoomen.

Is dat op mobiel toestel? Want je kan ook inzoomen (net zoals bij een foto) bij YT videos sinds al enige tijd...

En indien op PC, met de windows knop (of ctrl kan mss ook lukken) en dan de plus of de min indrukken om in of uit te zoomen.
Super! Merci voor de tip.
Was al helemaal zot geworden van het proberen op te lossen :rofl:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan