@Dewdrop Dazzle haar oren zullen nogal flapperen.allemaal haar taggen: @Dewdrop Dazzle hoe zit dat hier?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
@Dewdrop Dazzle haar oren zullen nogal flapperen.allemaal haar taggen: @Dewdrop Dazzle hoe zit dat hier?
@Dewdrop Dazzle haar oren zullen nogal flapperen.

Wat zie ik door mijn oogflappen? Een mod die @Dewdrop Dazzle begint mee te taggen? Wil dat zeggen dat iedereen vanaf nu @Dewdrop Dazzle zomaar kan taggen? #justsayingwhatimseeing...@Dewdrop Dazzle haar oren zullen nogal flapperen.
Het is wel zoals bij je moeder: slechts 1 keer per persoon.Wat zie ik door mijn oogflappen? Een mod die @Dewdrop Dazzle begint mee te taggen? Wil dat zeggen dat iedereen vanaf nu @Dewdrop Dazzle zomaar kan taggen? #justsayingwhatimseeing...
Per persoon en per postHet is wel zoals bij je moeder: slechts 1 keer per persoon.

??Dat vind ik nu ook dat @Dewdrop Dazzle hier dubbel verslag over moet uitbrengen...We zullen @Dewdrop Dazzle hierover laten beslissen.
Staat je moeder elke dag op post of is dat ook maar een keer in de maand?Per persoon en per post
Of ni??

Ftfy@Dewdrop Dazzle is woensdag 19:48 laatst online geweest. Kzen nu wel precies een klein beetje ongerust. Precies de mop van de chinese parapluukes.
Oef een sjans, sebiet moest @Dewdrop Dazzle dees gemist hebbenTis ni gefixed, uwen @Dewdrop Dazzle kwam er ni door

Dat vind ik nu ook dat @Dewdrop Dazzle hier dubbel verslag over moet uitbrengen...
1 keer voor de flappen en 1 keer voor de tags

@Dewdrop Dazzle 's flappen. Jonge, ge moet nog t een en ander lerenFlappen![]()
Die mop ken ik niet?Die is woensdag 19:48 laatst online geweest. Kzen nu wel precies een klein beetje ongerust. Precies de mop van de chinese parapluukes.