Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Toch gek om twee Spidey-like-accounts een conversatie met elkaar te zien voeren. Mag wel nog wat sappiger. Het zijn maar vermoedens, maar die schrijfstijl...
Het relaties-forumdeel is uw vriend. Als je een uurtje over hebt staat er daar ook nog iets leuk i.v.m. een schoonzus.Link me, oh nozem!
Het relaties-forumdeel is uw vriend. Als je een uurtje over hebt staat er daar ook nog iets leuk i.v.m. een schoonzus.
Nog bijna vergeten te vragen wat we eigenlijk eten vanavond? @Tomski
Ik kan me op zijn teksten dus echt niet concentreren. Lezen ongelofelijk saai.Toch gek om twee Spidey-like-accounts een conversatie met elkaar te zien voeren. Mag wel nog wat sappiger. Het zijn maar vermoedens, maar die schrijfstijl...
Het zou helpen mochten er wat foto's van de schoonzus bij staan. Kwestie van de lezers wat te p(e)rikkelen. Een beeld zegt meer dan 1000 woorden. Als ik Google op schoonzus krijg ik alvast veelbelovende beelden te zien.Ik kan me op zijn teksten dus echt niet concentreren. Lezen ongelofelijk saai.
Of van zijn vrouw. Of was het nu zijn vriendin?Het zou helpen mochten er wat foto's van de schoonzus bij staan. Kwestie van de lezers wat te p(e)rikkelen. Een beeld zegt meer dan 1000 woorden. Als ik Google op schoonzus krijg ik alvast veelbelovende beelden te zien.
Ik zou er mij ook aan ergeren als ik niet weet of ze nu mijn vrouw of vriendin of schoonzus is.Of van zijn vrouw. Of was het nu zijn vriendin?
Maar als hij met alle 3 een horizontale tango mag dansen heeft hij niks te klagen.Ik zou er mij ook aan ergeren als ik niet weet of ze nu mijn vrouw of vriendin of schoonzus is.
Dan zou er toch enige diepgang in zijn verhaal zittenMaar als hij met alle 3 een horizontale tango mag dansen heeft hij niks te klagen.
Gelieve mij niet te taggen want dat voelt voor mij als een schouderklopje en daar krijg ik het van he. Ik ben totaal niet haatdragend of rap offended maar van schouderklopjes ga ik door het lint he. Ik vergeet geen zo'n zaken hoor.Dan zou er toch enige diepgang in zijn verhaal zitten
Ik zal het nooit meer doenGelieve mij niet te taggen want dat voelt voor mij als een schouderklopje en daar krijg ik het van he. Ik ben totaal niet haatdragend of rap offended maar van schouderklopjes ga ik door het lint he. Ik vergeet geen zo'n zaken hoor.

Sorry dat ik hier niet verder op zal reageren, nu moet ik op een ander forum een topic gaan vragen of ik niet overdrijf.Ik zal het nooit meer doen![]()
Ey man, mij niet zo indirect taggen hé, want dat voelt voor mij als een schouderklopje en daar krijg ik het van he. Ik ben totaal niet haatdragend of rap offended maar van schouderklopjes ga ik mij als nen ouwe nestorius gedragen he. Ik vergeet geen zo'n zaken hoor.Gelieve mij niet te taggen want dat voelt voor mij als een schouderklopje en daar krijg ik het van he. Ik ben totaal niet haatdragend of rap offended maar van schouderklopjes ga ik door het lint he. Ik vergeet geen zo'n zaken hoor.
Wat een verwaande verwende dingen kraam jij uit. Typisch ene die het allemaal in de schoot geworpen krijgt.Ey man, mij niet zo indirect taggen hé, want dat voelt voor mij als een schouderklopje en daar krijg ik het van he. Ik ben totaal niet haatdragend of rap offended maar van schouderklopjes ga ik mij als nen ouwe nestorius gedragen he. Ik vergeet geen zo'n zaken hoor.
ExactWat een verwaande verwende dingen kraam jij uit. Typisch ene die het allemaal in de schoot geworpen krijgt.