Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
AFK...
Die 3 met hun vergulde en met diamanten ingelegde teensletsen waren waarschijnlijk toch BG’rs.Zelfs al weet je plaats/datum/uur: als dat een publieke sauna is dan blijft iedereen gewoon anoniem rondlopen, en niemand weet wie BG/niet-BG is hé
Het is misschien een idee, spannend!
Of enen die een durum feta bestelt in de saunabarDie 3 met hun vergulde en met diamanten ingelegde teensletsen waren waarschijnlijk toch BG’rs.

PUUR financieel moet je de trukendoos opentrekken en alles combineren: dus niet gaan werken (wel in het zwart of louche dingen), veel kinderen en er alles aan doen om autisme, nood aan extra zorg etc op papier te krijgen - dan krijg je meer (vaak dubbel) kindergeld, bij voorkeur ook een vriend of vriendin die bij je woont en niet werkt maar wel domicilie heeft bij een familielid die 65 plus is (en liefst ook invalide). Bijkomend kan je ook nog gratis opvang, eten en pampers versieren en als kers op de taart gaat men al die fraude gewoon door de vingers zien in functie van de kinderen.
Nadelen: dat is eigenlijk een dieptrieste wijze van leven die nefast is voor de kinderen. Bovenstaand geval is geen fantasie maar een concreet geval in Aalst. Maar financieel kan je dat nauwelijks verbeteren met te werken.
Chance dat de garnalen dan duur staan. Zijn we toch iets waardTom Waes een garnaal noemen vind ik er wel over, eigenlijk. Fly is (samen met Jan) op die leeftijd absolute top in dit land qua fysiek. Waes is wat jonger maar die mens heeft serieuze prestaties geleverd voor programma's als Tomtesterom of Wauters vs. Waes.
De garnalen zitten vooral hier me dunkt :')
Doe maar bij de beste 10% zegt hemOh you sweet summer child.
Wees gerust, ik heb het allang aanvaard dat 95% van de wereld een lager IQ heeft![]()

Je zal het dan moeten doen met de quinoa met kip, Marokkaanse kruiden en fetaOf enen die een durum feta bestelt in de saunabar![]()

(Het is niet echt 100% een post voor Lounge, maar ik weet geen beter topic...)Poetin claimt dat bestaan België aan Rusland te danken is. Eigenlijk heeft hij daar niet helemaal ongelijk in, al zal dat op een andere manier zijn dat hij bedoelt. Rusland wou een contingent Poolse troepen sturen naar West-Europa om de Julirevolutie en de belgische Omwentling te beëindigen, maar daar waren de Polen uiteraard niet akkoord mee. Rusland had toen goede banden met het Nederlandse vorstenhuis, onder andere door het huwelijke van Anna Paulowna, dochter van Tsaar Paul, en de latere Willem II, op dat moment nog de prins van Oranje.
Zonder Poolse opstand was de Belgische opstand dus misschien onderdrukt en op een negatieve manier heeft Rusland dus een bijdrage geleverd aan het ontstaan van België. Ervan uitgaande dat dit Poolse contingent zou hebben volstaan.

Misschien een alternate history topic aanmaken?(Het is niet echt 100% een post voor Lounge, maar ik weet geen beter topic...)
Als je deze redenering wat doortrekt kan je eigenlijk zeggen dat Rusland indirect verantwoordelijk is voor WOI en WOII.
Stel dat.
Russische troepen komen de Belgische Revolutie onderdruken => geen onafhankelijk België. => Nederlanden blijven verenigd => Verenigd Koninkrijk stelt zich niet garant voor Belgische neutraliteit. (Ik weet niet vanbuiten in hoeverre de Nederlanden in 1815 neutraal moesten blijven)
Nederlanden ontwikkelen zich min of meer zoals in de echte tijdslijn; vroege aanleg van spoorwegen, snelle industrialisatie in Henegouwen, Luik en Limburg.
Nederlanden richten zich meer op Pruisen en er ontstaat een bondgenootschap met Pruisen.
1870 breekt aan en daarmee ook de Frans-Pruissische oorlog. In tegenstelling tot OTL zijn BE en NL niet neutraal en door het bondgenootschap met de Nederlanden, kan het Pruissische leger gebruik maken van de makkelijke passage door Vlaanderen om Frankrijk nog sneller te verslaan. Het Nederlandse leger helpt ook mee in de gevechten tegen de Fransen.
Duitse eenmaking is zoals in OTL, dus inclusief annexatie Elzas-Lotharingen. Omdat de Verenigde Nederlanden met Pruisen/Duitsland heeft meegevochten krijgt het ook een deel van het Frans grondgebied. Meerbepaald krijgt het Frans-Vlaanderen terug. De streek die ruwweg de volgende grenslijn volgt: Calais-Lens-Dowaai-Valenciennes. Dit berooft Frankrijk en passant ook van een belangrijke industriële basis.
In de zomer van 1914 wordt Franz-Ferdinand vermoord. De oorlogsverklaringen verlopen zoals in OTL. Echter zolang de alliantie tussen Duitsland en Nederland blijft bestaan kan Frankrijk geen vuist maken. Het Verenigd Koninkrijk houdt zich eerder afzijdig. Er is dus een grootschalig conflict, maar niet zo allesverwoestend als in 1914-1918. Geen Duits revanchisme en dus ook geen WOII.
Ok, het is eerder kort door de bocht, maar toch eens leuk om over na te denken. (of na te spelen in Victoria)

Laat dan maar, ik zal wel observeren vanuit de jacuzzi in de plaats.Je zal het dan moeten doen met de quinoa met kip, Marokkaanse kruiden en feta![]()
Laten we het plezant houden en hem niet meer taggen want voor hetzelfde geld is hij daardoor plots terug.Het gaat hier bij momenten stijl bergaf nu onze opper-taalfoutenführer @recipe4hate al even offline is, nu, zojuist, al even...
Hier op het werk krijgen de vrouwen vandaag een lekstok...Aan alle dames hier:
Ne gelukkige vouwendag!
![]()
Maar ik vrees dat ik sebiet weer de plooien ga mogen gladstrijken
Nog bijna vergeten te vragen wat we eigenlijk eten vanavond? @TomskiIk denk dat er wat miscommunicatie was dan tomski! Nu vrijdag dan?
Is het een vouw een plooi of een gleuf?Aan alle dames hier:
Ne gelukkige vouwendag!
![]()
Maar ik vrees dat ik sebiet weer de plooien ga mogen gladstrijken.
Uw werkgever kennende, was dat waarschijnlijk bedoeld voor met nieuwjaarHier op het werk krijgen de vrouwen vandaag een lekstok...

Eerste keer dat ik lees dat er ook gepaste geschenken bestaan voor die dag! Een zoethoudertje zodat ze zwijgenHier op het werk krijgen de vrouwen vandaag een lekstok...

SpeciaalHier op het werk krijgen de vrouwen vandaag een lekstok...