Hopelijk reageren de mods snel om alles weer op het juiste spoor te krijgen.Ja, het gaat hier weer ontsporen met die spreuken zeker?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hopelijk reageren de mods snel om alles weer op het juiste spoor te krijgen.Ja, het gaat hier weer ontsporen met die spreuken zeker?
Hopelijk reageren de mods snel om alles weer op het juiste spoor te krijgen.
Die trein heeft het station al verlaten vrees ik.Hopelijk reageren de mods snel om alles weer op het juiste spoor te krijgen.
Het is hem gegund, want het leven liep niet altijd op wieltjes voor hem.Mooi om te zien dat die persoon eindelijk z'n leven weer op de rails heeft.
't Is plots heel snel bergafwaarts gegaan ermee.Het is hem gegund, want het leven liep niet altijd op wieltjes voor hem.
Reported. Lachen met andermans ellende. Jij spoort echt niet!'t Is plots heel snel bergafwaarts gegaan ermee.

Precies wel met enige vertraging.....Ik denk dat hier een heel aantal posts richting slowchat verhuisd gaan worden. Kwestie van dit topic weer op het juiste spoor te krijgen.
Dat heb je met de Nationale ModeratorBond en Systeembeheerders. Waarschijnlijk weer aan het staken.Precies wel met enige vertraging.....
Het is vrijdag 11:00. Die zijn al van 09:30 in weekendmodus pinten aan het pakken.Dat heb je met de Nationale ModeratorBond en Systeembeheerders. Waarschijnlijk weer aan het staken.
Idd, zo een gemiste kans zegJamaja,
wij wisten weer van niks.
Waarom zijt ge weg van uw vent? Waarom werden wij niet tijdig geinformeerd?

Oooooof... the plot thickens.Idd, zo een gemiste kans zeg![]()
Dus, om in het thema te blijven, haar vent heeft efkes een zijspoor genomen, is daar perrongeluk aan een extra wagonnetje gekoppeld maar zit nu weer op het hoofdspoor?Oooooof... the plot thickens.
Ze is wel nog bij hare vent maar die blijkt een buitenechtelijk kind te hebben na een scheve schaats. Da kan tegenwoordig allemaal he!
Dus, om in het thema te blijven, haar vent heeft efkes een zijspoor genomen, is daar perrongeluk aan een extra wagonnetje gekoppeld maar zit nu weer op het hoofdspoor?
Oef!Geen zorgen, mijn huidige date krijgt alle aandacht en die woont maar 5 km verder
En te zeggen dat ik bereid was te emigreren naar de Limburg hé!

had @Str8_6 dit geweten, hij had al zijn scheidingspapieren ingevuld.