Str8_6
Well-known member
JaMensen die elke zin denken op enter te moeten duwen. No offense, maar doe iets met de tip. Kthxbai
echt
ergerlijk.
Maar
goeie
tip,
hopelijk
doen
ze
er
iets
mee.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
JaMensen die elke zin denken op enter te moeten duwen. No offense, maar doe iets met de tip. Kthxbai
Je doet me nog steeds teveel eer aan.Fact. Ik stelde mij @Wannez voor als een blonde God en nu zie ik Geubels voor me.
Can confirmJe doet me nog steeds teveel eer aan.
Ik ben meer de Ronald Janssen van den Aldi.

Ene is officieel doorgestuurd, nu paar maanden wachten of het wordt goedgekeurd, ze zijn nogal streng t schijnt.
Maar dan proberen we nog eens, ik zal daar ooit instaan verdorie.
De schuldsaldoverzekering staat voor 100% op Mr S?Mr S is ziekjes. Zware hoest, opkomende koorts, blah gevoel, … maar als ik dan in alle vriendelijkheid zeg dat mijn insuline in de zijdeur van de koelkast ligt en dat twee spuitjes dat makkelijk kunnen verhelpen dan krijg ik een dodelijke blik terug… #JustWantToHelp
Geen idee, eigenlijk, not in it for the money, puur hobby eigenlijkDe schuldsaldoverzekering staat voor 100% op Mr S?

Op amateurniveau dus, een pro zoekt zo'n dingen uit voor hij de spuiten klaarlegt.puur hobby eigenlijk![]()
Ik betaal mijn eigen ook niet é, ga daar dan ook geen grote inspanningen voor doen.Op amateurniveau dus, een pro zoekt zo'n dingen uit voor hij de spuiten klaarlegt.
Nochtans, de combo black widow + levensverzekering kan meer opbrengen dan alle tips hier in het beleggerstopic samen. Van uw hobby uw beroep maken noemen ze dat.Ik betaal mijn eigen ook niet é
Is zeker een interessant gegeven, maar ik wil het puur plezier niet kwijt. Eens je moet beginnen met formulierkes en aangiftes en een Excelleke… Nee, liever freelance of a l’improviste. Ik ben eenvoudig om te plezieren.Nochtans, de combo black widow + levensverzekering kan meer opbrengen dan alle tips hier in het beleggerstopic samen. Van uw hobby uw beroep maken noemen ze dat.
Een black widow werkt in het zwart hé.Is zeker een interessant gegeven, maar ik wil het puur plezier niet kwijt. Eens je moet beginnen met formulierkes en aangiftes en een Excelleke… Nee, liever freelance of a l’improviste. Ik ben eenvoudig om te plezieren.
Ik had mij voorgenomen dit jaar minder zwart te dragen. Heb ook net een overgooier met dinosaurussen gekocht. Zal dus een andere categorie dan ‘black widow’ moeten worden.Een black widow werkt in het zwart hé.
Mindfuckske hier, ik dacht dat gij gewoon samen wat met de papa van uw kind?Ik heb er ondertussen een (plus)dochter bij gekregen. Ze zit in het tweede middelbaar.
Ik heb vroeger thuis ook altijd mijn steentje moeten bijdragen en ik verwacht wel dat ze thuis ook wat mee helpt en wat kleine klusjes op zich neemt. (Genre het afwasmachine uitladen en zo)
Wat zijn de taakjes die jullie verwachten van jullie tieners?
Mindfuckske hier, ik dacht dat gij gewoon samen wat met de papa van uw kind?
Amaai als de @Wannez dat had geweten...
"Amaai als de @Wannez dat had geweten..." ??Awel, ik dacht da ook.
En ik was al blij dat ik niet de enige was die bij alles op dit forum direct aan onze superster denktNee
het eerste wat je zei.
.Strijken zou ik wel niet vragen, ik vrees dat ik dan belachelijk zou uitzien op mijn werk.
Het feit dat ik nu net een in-port ship-tracking solution aan het uittekenen ben, maakt dit alleen maar beter
.