Of de twee combineren. Maar dan kom ik geen soep eten.MASTURBEREN TOTDAT HET PIJN DOET!!!!!
![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Of de twee combineren. Maar dan kom ik geen soep eten.MASTURBEREN TOTDAT HET PIJN DOET!!!!!
![]()
Daarom dat de uiensoep 7u duurde he.MASTURBEREN TOTDAT HET PIJN DOET!!!!!
Ge moet er wel uw uistengel niet voor uitwringen natuurlijk.Daarom dat de uiensoep 7u duurde he.
Normaal is dat een recept van 90 minuten.
Ben ik aan het ijlen van de koorts of is dit TRUMP?Wij zijn getrouwd met scheiding van goederen en splitten hier redelijk 50/50 (ik verdien een stuk meer, maar ben ook met 1,5 man 'minder' door samengesteld gezin). Dus in essentie betaal ik wat meer, geef haar kinderen al eens iets.
Mijn vrouw haar auto is nu onverwachts stuk (nuja, 14 jaar oud en dus kan dat al eens). Aangezien het verschil tussen een 2de hands van 2-3 jaar en een nieuwe stockwagen met het autosalon amper 2-3000 euro is heb ik ook gewoon mijn portefeuille getrokken. Naast een renteloze lening van mijn kant geef ik gewoon 3k zodat ze met een nieuwe kan rondrijden, 5 jaar garantie heeft etc.
Als ik haar niet zou willen helpen, dan had ik evengoed niet moeten trouwen.
Nu is de praktische kant ook wel in orde, hoofdpijn, geen zin, whatever excuus ed is hier niet aan de orde. Gezien we als exclusieve FWB's begonnen zijn, enkel voor de praktische kant (zonder het gevaar van vieze ziektes op te lopen), voor haar mooi kopje en jonge leeftijd en het nog zo goed als elke dag raak is, is het nog steeds 'goedkoop'.
Ondertussen zijn we al 8 jaar samen, 8 maanden getrouwd en zou ik haar nietmeer kunnen missen.
@exCite hoeveel strafpunten had ik nog te gaan voor een ban? (deze van de tag erbij gerekend)Afrontelijk, schaamtelijk, 't wordt er niet beter op hé?
Als jij iemand met beperkte sociale skills afrontelijk vindt, dan hoop ik dat je consequent bent en elke zwaarlijvige mens ook afrontelijk vindt?
Net zoals je tegen een dikke mens niet hoort te zeggen: "hey, eet eens wat minder",
Je mag niet optimaliseren tot tegen de strafpunten limiet jongeman!@exCite hoeveel strafpunten had ik nog te gaan voor een ban? (deze van de tag erbij gerekend)

Spannend he@exCite hoeveel strafpunten had ik nog te gaan voor een ban? (deze van de tag erbij gerekend)

Spannend he![]()
Nee eigenlijk niet.Spannend he![]()
Ik verdien vandaag een medaille in zelfbeheersing.En ik herken wel dingen van mezelf in Jan, ook ne pijnlijke :v
Alsof er hier op dit forum niet-weidro's zouden zitten.Mede-weirdo hier![]()
Je typte weidrol fout!Alsof er hier op dit forum niet-weidro's zouden zitten.
Rustig Franky....
Bonuspunten als je ze nog een knietje geeft zoals die kerel deed in de Ardennen met dat kind.Voelde me daarstraks helemaal badass. @Str8_6 niveau badass.
Spannende kleren aan (check),
stalen ros tussen de benen (check),
Een vrouw naroepen dat een legging geen broek is, terwijl ze met haar herder aan het wandelen was check
Dat ik daar niet aan gedacht heb. Daarom ben jij dus the master!Bonuspunten als je ze nog een knietje geeft zoals die kerel deed in de Ardennen met dat kind.
Anderhalve maand alcoholvrij.