Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bedankt voor de update. Nu kan ik m'n weekend goed ingaan.Hij is momenteel op z'n werk!
De Tonanukirider nickchange is al aangevraagd se!Misschien een shared BG account, naar analogie met shared FB accounts. Ik had dat niet meteen gezien in tonerider, maar zo zie je maar, het kan verkeren.
That's BJJ for ya
But, but, what about zijne maandelijkse avatar change dan?? 180 graden diene van u, en dan de andere 180 elke maand een update?De Tonanukirider nickchange is al aangevraagd se!
Ene daar vond u niet grappig.Ik doe aan BJJ (grondvechten met klemmen enzo).
En vandaag had ik dus iemand vast in een greep en was ik hem traag aan het wurgen. Waarna ik in zijn oor fluisterde "You smell different when you're awake". Hierdoor zei hij redelijk luid "Wa?!' Waarna ik de wurging extra strak kon zetten.
Zijn "wa?!" Eindigde met een hele hoge 'a' en het geluid van een dichtgeknepen keel.
Iedereen vond mij grappig vandaag.![]()
Hier ene u ook niet.Ene daar vond u niet grappig.

Ah de meest gefrustreerde van het forum. (En ver daarbuiten.)Hier ene u ook niet.![]()
Ging hier in Veldwezelt maar die ging op pensioen. Uiteindelijk in Smeermaas ene kunnen vindenGij zijt toch van in de buurt he? Zat gij bij dezelfde als mij (Beusen in Riemst), die op pensioen is gegaan?

Zijn legging was misschien gescheurd?op het fietspad ter hoogte van de scheure.
Het is echt een ramp. Ik moet nu naar Tongeren. Ook maar het geluk dat mijn vrouw daar al zat. Wel niet geconventioneerd helaas.Ging hier in Veldwezelt maar die ging op pensioen. Uiteindelijk in Smeermaas ene kunnen vinden![]()
Voor die momenten doen we het he.Nee ik heb sinusitis.
Maar een paar minuten later keek ik wel happy toen ik die knappe blonde wielertoeriste zag.
Wij gaan ook in Tongeren, denk niet dat die met een patiënten stop werkt.Het is echt een ramp. Ik moet nu naar Tongeren. Ook maar het geluk dat mijn vrouw daar al zat. Wel niet geconventioneerd helaas.
Hoog tijd dat de heksenverbrandingen terug hun intrede maken.De dansjuf heeft de outfit voor het dansoptreden van de kleuters doorgegeven; onder andere een zwarte legging. @Str8_6 zolang de legging liga onze kinderen blijft indoctrineren dat het ok is om in een legging op een podium te gaan, is de strijd nog niet gestreden.
Het ziet ernaar uit dat uw raad werd opgevolgd: Fietser treft lichaam aan op oever van Schelde in Wetteren, parket stuurt labo ter plaatseDumpen.
Deden ze dat maar allemaal. De wereld zou er zoveel mooier uitzien.Het ziet ernaar uit dat uw raad werd opgevolgd: Fietser treft lichaam aan op oever van Schelde in Wetteren, parket stuurt labo ter plaatse
MASTURBEREN TOTDAT HET PIJN DOET!!!!!Ge zijt jong en vrijgezel en ge hebt een vrije dag. Ge kunt doen wat ge wilt, ge moet naar niemand kijken. Wat doet ge dan?
7u lang Franse uiensoep maken natuurlijk, inclusief zelfgemaakte runderbouillon.
Bekijk bijlage 27048