Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan gaat ze naar Kamar-Taj en leert ze mystic arts.Enige dat ik niet snap is die chirurge in opleiding. Al weet ik wel dat ze bepaalde veiligheden inbouwen (enfin, denk ik?) en dat je op een domme dinsdag ook malheuren kan hebben, maar als die hier iets aan haar hand(en) zou opdoen dan is dat toch ook einde carrière voor ze goed en wel begon?
Is dat de originele lepelfoto?![]()
(Sorry, Melissa Blake om jou te linken aan 6, maar jij lijkt een kanjer te zijn die dat wel aankan!)
Ahnee, ook Lemmings euh Lemmes.De vraag is wel of HLN enkel bachelors journalistiek aanneemt voor dit soort zaken.

Mijn ex heeft dat ook moeten doen. Ze is dan ook van Antwerpen naar West-Vlaanderen verhuisd.en dan heb ik ook alles van was doen tot administratie in een taal die ik niet kende mogen uitvissen
*badum tsss*Mijn ex heeft dat ook moeten doen. Ze is dan ook van Antwerpen naar West-Vlaanderen verhuisd.
Antwerpenaren importeren en dan dumpen. Ik mag hopen dat ze terug naar daar is? Want zulke mensensmokkelaars hebben we hier niet nodig.Mijn ex heeft dat ook moeten doen. Ze is dan ook van Antwerpen naar West-Vlaanderen verhuisd.
Misschien een shared BG account, naar analogie met shared FB accounts. Ik had dat niet meteen gezien in tonerider, maar zo zie je maar, het kan verkeren.Kun je misschien aan @Tanuki_ vragen?
Nee, ik heb er zelfs twee halfbloedjes mee gemaakt die gelukkig wel de taal spreken.Antwerpenaren importeren en dan dumpen. Ik mag hopen dat ze terug naar daar is? Want zulke mensensmokkelaars hebben we hier niet nodig.
Nog erger!Nee, ik heb er zelfs twee halfbloedjes mee gemaakt die gelukkig wel de taal spreken.
Ik vind dat juist positief, het Antwerpse ras decimeren en het West-Vlaamse uitbreiden. Omvolking zoals het hoort.Nog erger!
Wat doe je met de schoonfamilie die daar blijft?Ik vind dat juist positief, het Antwerpse ras decimeren en het West-Vlaamse uitbreiden. Omvolking zoals het hoort.
Niks, het is ex-schoonfamilie.Wat doe je met de schoonfamilie die daar blijft?
Wat doe je met de ex-schoonfamilie die daar blijft?Niks, het is ex-schoonfamilie.
Steriliseren tiens.Wat doe je met de ex-schoonfamilie die daar blijft?
Arrogant én je begrijpt er niets van, interessante combinatie.Nee, ik heb er zelfs twee halfbloedjes mee gemaakt die gelukkig wel de taal spreken.
Wuk ist me gieArrogant én je begrijpt er niets van, interessante combinatie.