Ik heb om 4 uur wel eens moeten pissen maar ben pas wakker geworden om 6u.Ik was al om 4u wakker, net zoals de afgelopen 3 weken, maar wil geen zatte vrouwen in mijn huis.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb om 4 uur wel eens moeten pissen maar ben pas wakker geworden om 6u.Ik was al om 4u wakker, net zoals de afgelopen 3 weken, maar wil geen zatte vrouwen in mijn huis.
Dus om 4u in uw bed gepist en om 6u wakker geworden met een natte broek en matras? Tijd voor Tena slips! #ouderdomskwaaltjesIk heb om 4 uur wel eens moeten pissen maar ben pas wakker geworden om 6u.
Ik was al om 4u wakker, net zoals de afgelopen 3 weken, maar wil geen zatte vrouwen in mijn huis.
Ja sorry hoor maar mijn matras is welgeteld 2 weken oud, ik laat die niet onderkotsen. Bepaalde andere lichaamssappen zijn dan weer geen probleem

Hé, hoe ken jij mijn versierzin??Ja sorry hoor maar mijn matras is welgeteld 2 weken oud, ik laat die niet onderkotsen. Bepaalde andere lichaamssappen zijn dan weer geen probleem![]()
Ik zie wel hoe er een match met @Mulan wasJa sorry hoor maar mijn matras is welgeteld 2 weken oud, ik laat die niet onderkotsen. Bepaalde andere lichaamssappen zijn dan weer geen probleem![]()

Ik kwam niet verder dan komkommers, aubergines en de West-Vlaamse betekenis van “dose” and did not ask to elaborate.Groenten in dozen, care to elaborate?![]()
Ik kwam niet verder dan komkommers, aubergines en de West-Vlaamse betekenis van “dose” and did not ask to elaborate.
Uit het boekje "Openingszinnen voor losers en andere fouten op Tinder"Hé, hoe ken jij mijn versierzin??
Zo lang er geen stoelgang bij is maak ik mij geen zorgen.Dus om 4u in uw bed gepist en om 6u wakker geworden met een natte broek en matras? Tijd voor Tena slips! #ouderdomskwaaltjes
Als er stoelgang in uw pipi zit, is er inderdaad iets serieus fout aangesloten daarbinnenZo lang er geen stoelgang bij is maak ik mij geen zorgen.
.Er is hier een ander lid dat daar de nodige ervaring mee heeft maar hij is helaas al een tijdje niet meer actief, anders kon je daar raad vragen.Zo lang er geen stoelgang bij is maak ik mij geen zorgen.
Zeg maar gewoon weg hoor. Ik wil er nu ook niet te veel kak aanhangen.Er is hier een ander lid dat daar de nodige ervaring mee heeft maar hij is helaas al eentijdje niet meer actief, anders kon je daar raad vragen.
@Wannez, tips gevraagd van een ervaringsdeskundige!!!Word wakker om 4u 's nachts: tiens, mijn maag borrelt hard - iets verkeerd gegeten?
4u20 -> spurtje naar het toilet want mijn maag geeft aan dat de inhoud gepurgeerd wordt.
Ik zet mij op een houten krukje voor het toilet en wacht af tot het zover is.
+-4u30 vrouw komt beneden kijken wat er aan de hand is want ze hoorde het krukje omvervallen zonder enige vloekgetier van mij.
Word ik doodleuk wakker op de vloer in een plas kots. Toilet en mijzelf ondergekotst.
Waarschijnlijk flauwgevallen.
Dikke wtf, vuil gevoel.
Op een fles wodka zitten lijkt me als hetero man nooit aangenaam.Krukjes zijn te mijden. Waar je niet op zit, kan je niet af vallen (wat flauwvallen betreft!). Flessen wodka zijn ook te mijden.
Als homoseksuele man of vrouw van welke geaardheid, lijkt me dat nu ook geen pretje hoorOp een fles wodka zitten lijkt me als hetero man nooit aangenaam.

Het oude motto “als ge niks doet, kunt ge niks verkeerd doen”, blijft dankzij dit soort varianten mooi overeind!Waar je niet op zit, kan je niet af vallen
Volgens mij zien ze wel zottere dingen op de spoedafdeling.Als homoseksuele man of vrouw van welke geaardheid, lijkt me dat nu ook geen pretje hoor![]()