Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Aan het brainstormen voor een slagzin voor pol en actua?Wel ja, dan komt het neer op: wat wil je, gelijk halen of een plezante avond?
Want het zal maar één van de twee zijn.
Ze weet mij wonen.
Om het met de woorden van kolonel podovsky te zeggen:Ze weet mij wonen.
You are strong! Very strong! The strongest so far. But you're nearly dead. For what.
Om het met de woorden van kolonel podovsky te zeggen:
Ah ik wist niet dat een smal torentje ook al een tempel was, weer iets bijgeleerdMijn tempel geraakt daarmee weg.
Mij ook maar ze geraakt zo ver nietZe weet mij wonen.

Dat doet me hier aan denkenAh ik wist niet dat een smal torentje ook al een tempel was, weer iets bijgeleerd
.In dit weer? Nee. Maar het gaat beginnen dooien hé.Mij ook maar ze geraakt zo ver niet![]()
Dat verandert daar niets aanIn dit weer? Nee. Maar het gaat beginnen dooien hé.

Ik las tepel, ik was in de war.Mijn tempel geraakt daarmee weg.
En binnenkort gaan al die kindjes thuis zeggen "Tom heeft mijn anus doen branden".10 liter ajuinsoep aan het maken voor de school. My eyes!!!
Sorry, parkeren is idd mijn ding niet.Ik draai een gang in, en daar staat een koppel marginale boomers naar iets in de rekken te zoeken, hun kar naast hen waardoor de volledige doorgang geblokkeerd werd.

Maar we weten al hoe @Str8_6 eruit ziet hoor!... 'ambtenaren' bij de politie.
Redelijk typisch beeld van buurtstasi...
Redelijk standaard beeld van personen met een dubbele moraal.
.... zijn BMW offcourse. Dé midlife...
... dat ik er een foto van zou moeten posten. Fucking privacy.

Onnodige tags van mensen die er niets mee te zien hebben.... Als jij daar "niets mee te zien hebt" dan trekt mijnen Excel op niets!Tag reported!

Niemand heeft dat ooit tegengesprokenOnnodige tags van mensen die er niets mee te zien hebben.... Als jij daar "niets mee te zien hebt" dan trekt mijnen Excel op niets!![]()

Het probleem is dat ze het zelf niet door heeft.Niemand heeft dat ooit tegengesproken![]()