Str8_6
Well-known member
Geniaal gevonden.
Al zijn de woorden bijna en gered heel belangrijk.Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geniaal gevonden.
Al zijn de woorden bijna en gered heel belangrijk.Ja. Het toont vooral dat je vrienden goeie smaak hadden.Geniaal gevonden.Al zijn de woorden bijna en gered heel belangrijk.
De 3-jarige toen ik me deze morgen aan het aankleden was: “mama, jij hebt dikke…”
Ik dacht: nu komt het, dikke BUIK
Zegt hij toch wel niet ‘dikke borsten’ zeker![]()
Die ene van dat sluikstorten is de vriendin van Sean Dhondt.Helden van hier: politie Aalst aan het kijken
Marginalen spotten! En trezen. Amai die blonde.
Die ene van dat sluikstorten is de vriendin van Sean Dhondt.
Er zijn niks anders dan kippen en dekhengsten bij de politie.Serieus? Zo een kip zeg.
Er zijn niks anders dan kippen en dekhengsten bij de politie.
Sommige hebben idd al wat van hun pluimen verloren.Die bij dat sterfgeval zou ik nu nie direct een kip noemen.
Ook.Wie? Tomski?
Zoals een oud leerkracht ooit zei: "Ge moet niet denken, ge moet zeker zijn!"Die heeft er ondertussen al bijna meer gehad van het forum dan Mulan zeker?
Bahneet, dat was gewoon voor ons entertainment hoor:Dat moesten @Wannez en ik gelukkig niet doen.
Amaai nog niet, mijn vrouw spreekt er nog over.
Ik kreeg opeens telefoon van mijn vrouw, compleet in shock riep ze...
SCHAT WAT IS DAT HIER????? Er komen hier 2 dronken apen binnen gestormd roepend "tis voor de BG-GB".
Ik vroeg "WAT?". En ze begonnen te scanderen"BEYOND GAMING GANG BANG, BEYOND GAMING GANG BANG, BEYOND GAMING GANG BANG" en ze begonnen te gniffelen en high fiven alsof ze een goede mop hadden gemaakt.
Ik bekijk mijn deurbel app ter bevestiging en zag dit:
![]()
Ja lap ik weet al direct hoe laat het is, de @Wannez is gearriveerd. Ik vroeg aan mijn vrouw is die 2e aap een magere bonestaak van 1m80 die pretendeert groter en breder te zijn?
Ik krijg direct mijn bevestiging met ja!!!!! En hij had nogal een gay lycra pakske aan dat hij net heeft uit gespeeld... Juist ja, @straight_six is ook daar. De camera verzorgt het bewijs:![]()
Mijn vrouw is gelukkig niet van de domste en zei gelukkig heb ik al wat ervaring met uw marginale kameraden. Ik zag direct in hun ogen dat dit een extra categorie van simpele zielen waren, zelfs zonder de alcohol. Het was me duidelijk dat de beste oplossing was om ze gewoon laten te doen.
Ze hebben hier dan eerst 2min staan thrusten in het ijle (), en zijn toen 20min beginnen beuken op elkaar.![]()
De ene weende de hele tijd en had zo een klein pietje dat den andere het niet door had dat er iets aan het gebeuren was. Na 2 min was dien klaar en zijn ze geswitcht.
Voor 18min is dien andere bezig geweest terwijl hij iets bleef prevelen van "hoe voelt DIT mes in je 'rug'". Hij bleef die andere gast ook maar Mulen noemen ofzo. Ik snapte er helemaal niks van, en volgens mij hijzelf ook niet.
Ik heb ze dan zien vertrekken als volgt:, en dan heb ik de flikken toch maar gebeld, seffes veroorzaken ze nog een ongeluk. Die wisten met dan te vertellen dat 1 van die 2 onnozelaars ene van hun was![]()
.
Uit schaamte hebben ze me dan de beelden van hun alcoholtest gestuurd:
![]()
![]()
Dubbel gebruikTis bijna ofdat jullie allemaal in één of andere BDSM dungeon trainen
Je hoeft geen twee ruimtes te hebben voor fun he.Awel ik stuurde dat net ook naar mijn vrouw om dat eens te doen.Ik wist van dat treinspoor. Maar wat ik niet wist is dat je die railbikes kon huren en een stuk spoorlijn kon befietsen met een soort lorry.
Dat gaan onze jongens fantastisch vinden, deze zomer es gaan doen.
Gij zijt ne Raeren![]()

Sorry ik ging alleen af op ervaringen van bepaalde mede BGers die met dezelfde vrouw hadden afgesproken.Wel frappant om te lezen dat "alle vrouwen" dus maar weer leugenaars zijn.
Alsof iedere vrouw een ego van hier tot in Tokio heeft dat gestreeld moet worden. Alsof elke vrouw goesting en energie heeft om meerdere gesprekken gaande te houden, laat staan af te spreken.
De vooroordelen tegenover compleet onbekenden zijn weer dik vertegenwoordigd.