Het grote slowchat topic

De 3-jarige toen ik me deze morgen aan het aankleden was: “mama, jij hebt dikke…”
Ik dacht: nu komt het, dikke BUIK 😟😝
Zegt hij toch wel niet ‘dikke borsten’ zeker 😅
giphy.webp

Dat moesten @Wannez en ik gelukkig niet doen.
Bahneet, dat was gewoon voor ons entertainment hoor:
Amaai nog niet, mijn vrouw spreekt er nog over.

Ik kreeg opeens telefoon van mijn vrouw, compleet in shock riep ze...
SCHAT WAT IS DAT HIER????? Er komen hier 2 dronken apen binnen gestormd roepend "tis voor de BG-GB".
Ik vroeg "WAT?". En ze begonnen te scanderen"BEYOND GAMING GANG BANG, BEYOND GAMING GANG BANG, BEYOND GAMING GANG BANG" en ze begonnen te gniffelen en high fiven alsof ze een goede mop hadden gemaakt.

Ik bekijk mijn deurbel app ter bevestiging en zag dit:
drunk-wasted.gif

Ja lap ik weet al direct hoe laat het is, de @Wannez is gearriveerd. Ik vroeg aan mijn vrouw is die 2e aap een magere bonestaak van 1m80 die pretendeert groter en breder te zijn?
Ik krijg direct mijn bevestiging met ja!!!!! En hij had nogal een gay lycra pakske aan dat hij net heeft uit gespeeld... Juist ja, @straight_six is ook daar. De camera verzorgt het bewijs:
lanky-tqll.gif

Mijn vrouw is gelukkig niet van de domste en zei gelukkig heb ik al wat ervaring met uw marginale kameraden. Ik zag direct in hun ogen dat dit een extra categorie van simpele zielen waren, zelfs zonder de alcohol. Het was me duidelijk dat de beste oplossing was om ze gewoon laten te doen.
Ze hebben hier dan eerst 2min staan thrusten in het ijle (
p1xietae-vminfruity.gif
), en zijn toen 20min beginnen beuken op elkaar.
De ene weende de hele tijd en had zo een klein pietje dat den andere het niet door had dat er iets aan het gebeuren was. Na 2 min was dien klaar en zijn ze geswitcht.
Voor 18min is dien andere bezig geweest terwijl hij iets bleef prevelen van "hoe voelt DIT mes in je 'rug'". Hij bleef die andere gast ook maar Mulen noemen ofzo. Ik snapte er helemaal niks van, en volgens mij hijzelf ook niet.

Ik heb ze dan zien vertrekken als volgt:
5a6b5c49e5f7d43192cf31fd2df84cb2_w200.gif
, en dan heb ik de flikken toch maar gebeld, seffes veroorzaken ze nog een ongeluk. Die wisten met dan te vertellen dat 1 van die 2 onnozelaars ene van hun was :laugh:.
Uit schaamte hebben ze me dan de beelden van hun alcoholtest gestuurd:

x33k.gif

qc7m.gif

Wel frappant om te lezen dat "alle vrouwen" dus maar weer leugenaars zijn. 🙄

Alsof iedere vrouw een ego van hier tot in Tokio heeft dat gestreeld moet worden. Alsof elke vrouw goesting en energie heeft om meerdere gesprekken gaande te houden, laat staan af te spreken.

De vooroordelen tegenover compleet onbekenden zijn weer dik vertegenwoordigd.
Sorry ik ging alleen af op ervaringen van bepaalde mede BGers die met dezelfde vrouw hadden afgesproken.

Ik wil niet roddelen over wie het ging maar @Str8_6 was het zeker niet!

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan