Mulan
Well-known member
Het concept warmte zegt je duidelijk weinig!Is niet mijn geheugen, maar mijn hersenen verdringen zulke zaken. Dus je gebruikt hem eigenlijk als een soort kuisheidsgordel?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het concept warmte zegt je duidelijk weinig!Is niet mijn geheugen, maar mijn hersenen verdringen zulke zaken. Dus je gebruikt hem eigenlijk als een soort kuisheidsgordel?
Een hottie is in mijn gedachtengang iets anders.Het concept warmte zegt je duidelijk weinig!
Ja, tis al goed, ge moogt deel uitmaken van ónze orde.Heleba, onze geheime orde hier niet zomaar blootstellen.
Het opbod naar vriestemperaturen. Het wordt -7, maar het voelt tot -20. Enz...
Er valt ocharme een pelleke en men heeft het over de eerste sneeuw. Lachwekkend![]()
Bekijk bijlage 26186Ik ben oprecht blij dat meerdere mannen hier duidelijk zeggen dat een psycholoog ècht een meerwaarde kan zijn, ook al zijn er geen overduidelijke trauma's die verwerkt moeten worden om te kunnen functioneren.
Want het heeft toch een andere dimensie als mannen andere mannen aansporen om gepaste hulp te zoeken.
![]()
Haha mannen zegt ze. Mannen geven in dat geval hun geld uit aan bier ipv aan psychologen.
Iedere man die jou al ontmoet heeft, zit inmiddels samen in een praatgroepIk ben oprecht blij dat meerdere mannen hier duidelijk zeggen dat een psycholoog ècht een meerwaarde kan zijn

Zijt ge ne Raichu geworden?Ik heb een maand geleden gesolliciteerd voor andere functie binnen bedrijf hogere graad en vandaag mail gekregen dat ik geslaagd ben voor de job.![]()
Ik weiger te evolveZijt ge ne Raichu geworden?

LINK!!!!!Die waybackmachine is toch echt iets zalig. Mijn looknmeet van 20 jaar geleden eens bekeken: schaamtelijk, maar zalige herinneringen dankzij die berichten die daar op stonden.
Zelfs namen van "exen" die me dus totaal niks meer zeggen.
HLN tip #8: zaag uw voeten af, zo hebben ze nooit meer kou!IJskoude voeten? 7 trucjes om ze lekker warm te houden
![]()
IJskoude voeten? 7 trucjes om ze lekker warm te houden
Ook vandaag nog wordt het winters koud, met ijsblokjes van tenen als onaangenaam neveneffect. Van peper op je voeten tot wollen sokken: 7 manieren om die tere voetjes lekker warm te houden.www.hln.be
Slecht geslapen?HLN tip #8: zaag uw voeten af, zo hebben ze nooit meer kou!

Koude voeten!Slecht geslapen?![]()
tot 4.50Slecht geslapen?![]()
Neen. Je hebt waarschijnlijk over het woord schaamtelijk gelezen. Die pagina mag in de donkere krochten van het internet blijven.LINK!!!!!
Dus je had vooral een verzameling bezemstelen op je pagina staan?Het viel vooral op hoeveel smaak ik toen al had. Dus het lijkt me onwaarschijnlijk.
Het viel vooral op hoeveel smaak ik toen al had. Dus het lijkt me onwaarschijnlijk.
Vroeger eens op een zatte avond bijna een paardenvrouw binnen gedaan. Tot plots een maat van mij me gered heeft met de woorden "wuk doej gie nu, ze et een bloeme op neur gat"
(ze had dus een broek aan waar een bloem op stond)
Achteraf bleek het ook een paardenvrouw te zijn, dus ik trakteer hem er nog ieder weekend voor.