Tijd om een B&B met zwembad te openen?![]()
Denk dat daar bij ons in de streek ni veel volk op zit te wachten.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tijd om een B&B met zwembad te openen?![]()

Toegang tot het zwembad en de Lego kan ook al voor mij. Alsook de gymroom van de buurman.@pardal en vele anderen wel als daar ook de chef kok des huizes bij hoort!
Wel efkes herhalen dat je hier in het plebstopic zit en dus enkel plebsprijzen betaald kunnen worden.
Is het alles? Geen rant over ambtenaren of mensen die hun werk niet doen?Ik verhuur mijn appartement via een sociaal verhuurkantoor. Reden hiervoor was wat dubbel, enerzijds wou ik er zelf niet veel tijd insteken, anderzijds gaat het om een 1-kamerappartement waar in de zolder een 2de kamer is gemaakt. Volgens de immo zou dat op de private markt niet zo duur kunnen verhuurd worden wegens kleine leefruimte, volgens sociale verhuur is dat een appartement met 2 kamer + mag ik de garage gewoon houden want hun publiek heeft dat niet nodig.
En dat ging allemaal wel vrij ok. Eens een huurder met dochter die plots nog een vrouw en twee extra kinderen vond, en zijn vrouw zwanger maakte, dus plots 6 bewoners in plaats van twee. Maar op zich brave mensen die niet echt voor schade zorgden (moesten er wel uit voor brandveiligheid). Wat grappig is, want ze zijn ook eens een pot op het vuur vergeten, waarna de politie+brandweer daar de deur hebben ingetrapt. Nu goed, het volk is wat het is, ik heb er weinig last van, krijg elke maand mijn geld (of er nu iemand woont of niet), en een korting op de onroerende voorheffing. Ik ga ook naar de hemel.
Maar dan begon het: de afrekening na een jaar (individuele waterteller voor blokcontract). Eerste keer geen probleem, gewoon terugbetaald gekregen. 2de jaar gaf het SVK niet thuis. Na 5 mails ofzo mijn "contactpersoon" gebeld en die zei dat het door de overgang naar grotere woonmaatschappijen kwam: de boekhouder was weg en werd niet vervangen omdat ze toch gingen opgaan in zo'n grotere organisatie. Maar het ging wel in orde komen.
Allez, ik heb ze wat tijd gegeven, en nu geeft die grote woonmaatschappij niet thuis natuurlijk. Bellen: na een keuzemenu blijft dat gewoon bellen zonder dat iemand opneemt. Ik zal volgende week nog eens proberen zeker, want ondanks ze "aan het werk zijn", valt de telefoon opnemen daar kennelijk niet onder.

Mssh iets over mensen die huren via SVK of migranten. Ik geef toe, veel gemiste kansen om het hele boeltje wat meer gevoel voor drama te geven.Is het alles? Geen rant over ambtenaren of mensen die hun werk niet doen?Mssh iets over mensen die huren via SVK of migranten.
Hoog tijd om uw ergernissen posts de nodige swung te geven hoor.

Hoog tijd dat Belgie uit Europa stapt.Weer classic BG, groot grond bezitters die hun panden verhuren aan het gepeupel en dan janken als het voetvolk niet loopt de springen als meneer de koning eens een vraag heeft![]()
Qu'ils mangent de la brioche, n'est-ce pas?Weer classic BG, groot grond bezitters die hun panden verhuren aan het gepeupel en dan janken als het voetvolk niet loopt de springen als meneer de koning eens een vraag heeft![]()
Hebben die al terug een parking? Was die niet ondergelopen?De boeren van de parking zijn precies jaloers op 't Stad.![]()

Ik ben blij dat je er nog bentDoor het oog van de naald gekropen. Een lollige post geschreven, maar niet beseft dat ik hem beter in een andere thread kon schrijven op basis van een reactie die ik eerder plaatste op het forum. Enorm domme stoot. Gelukkig tijdig alles kunnen editen en de meest optimale lollige post kunnen schrijven. Pfoe man, vrijdagavond voor iets. Al een geluk dat het weekend is. Even bezinnen.

Dat zal voor niemand een verrassing zijn.Ik was ook altijd diegene die moest wachten op mijn ex ipv omgekeerd.![]()
@Tomski laat maar zitten dak bij u afkom met de caravan als er van die beesten bij u rondkruipen en er constant ene zit te schreeuwen gelijk een meisje. Ik wil toch een iets rustigere omgeving.Hout binnen gelegd en 3 van die mega grote spinnen mee binnen. Waar er nog eentje in paniek bijna over mijn hand kroop.
I screamed like a little girl. Na de derde houtblok in de bak te leggen en de derde spin tegen te komen heb ik het maar overgelaten aan mijn vriendin... die kan daar tegen.
![]()
Ik vind deze opmerking best wel wtf.
MAGA!!!Alé gast, wtf maakt de huidskleur nu uit
Als dat haar favoriete gerecht is, ben ik benieuwd naar uw kookkunstWeer urenlang staan zwoegen in de keuken voor de dochter haar lievelingsgerecht!
![]()
.Dat geheugen van jou is toch een ramp he, al meermaals gezegd dat ik leggings uitsluitend combineer met jurken.Ik zie ook dat ik resultaat boek want de legging is ingeruild voor een jeans.

Is niet mijn geheugen, maar mijn hersenen verdringen zulke zaken. Dus je gebruikt hem eigenlijk als een soort kuisheidsgordel?Dat geheugen van jou is toch een ramp he, al meermaals gezegd dat ik leggings uitsluitend combineer met jurken.
Of om winterkoude te trotseren enkel onder jeans draag...![]()