Eigenlijk is het Ed-Them/TheyHij word liever aangespokened met Eddat
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eigenlijk is het Ed-Them/TheyHij word liever aangespokened met Eddat
Ah ik dacht dat het over die Gans ging.Blijkbaar ben ik een West-Vlaamse Vlaams belangaanhanger.
Iets zegt me dat hun Excel niet zo up2date is als de mijne.![]()
![]()
Voor meer dan 200.000 euro aan exclusieve Pokémonspullen geroofd bij Flash-Cards: “Smeerlappen hebben levenswerk verknoeid”
Vier mannen hebben afgelopen weekend de winkel Flash-Cards in Hoogstraten nagenoeg volledig leeggeroofd op vlak van exclusieve en unieke Pokémonkaarten. De totale waarde? Waarschijnlijk 200.000 euro of meer. Het<a...www.hln.be
Worden zo'n mensen eigenlijk nog nooit gepakt?
@Mulan breng dat autootje is terug en laat rechten 6 eens op zijn gemak fietsen.Mijn ergernis is dat die witte autootjes in de binnenwegen rijden zoals halve zotten. Ze gaan wel onder tijdsdruk staan, maar ben toch al vaak eens geschrokken met de fiets en het is nu niet dat ze daar 5 minuten mee gaan winnen.
Het positieve is dat er natuurlijk direct een verpleegster ter plaatse is als ze me toch omver kegelen.
Niemand die ooit gelooft dat ik als een halve zot rijd. Alez, als het op snelheid aankomt tenminste...@Mulan breng dat autootje is terug en laat rechten 6 eens op zijn gemak fietsen.
Bijkomend denkt hij dat ge hem gaat verzorgen als ge hem hebt omver gereden en dat is echt wel wreed.

Anderzijds @Str8_6 die bewust wordt omvergereden als hij in zijn sexy pakje zit: iedereen die eerst naar Mulan kijkt en dan pas naar alle andere vrouwen die hij ooit beledigd heeft.Niemand die ooit gelooft dat ik als een halve zot rijd. Alez, als het op snelheid aankomt tenminste...![]()
Niemand die ooit gelooft dat ik als een halve zot rijd. Alez, als het op snelheid aankomt tenminste...![]()
Lounge/slowchat mannekesIn de vorm van een drolletje, op haar voorhoofd.

Lounge/slowchat mannekes![]()
Hier tussen het plebs mag je nog zagen over hoe duur alles is!Ik ga iets on-BG zeggen maar wat is een skivakantie toch stervensduur geworden zeg?
72 euro voor een skipas voor 1 dag ondertussen.

En ik wou dan eens met drie voor 5 dagen naar Frankrijk of Oostenrijk naar de sneeuw ( wel geen skiers ).Ik ga iets on-BG zeggen maar wat is een skivakantie toch stervensduur geworden zeg?
72 euro voor een skipas voor 1 dag ondertussen.
En ik wou dan eens met drie voor 5 dagen naar Frankrijk of Oostenrijk naar de sneeuw ( wel geen skiers ).
Zal het maar zo laten en hopen dat het hier nog eens sneeuwt zeker?
Hier tussen het plebs mag je nog zagen over hoe duur alles is!
Die skipas kost evenveel als ne keer frietjes fretten met uw gezin!![]()
2k voor een week?Als je niet skiet hoef je die skipas niet te kopen he.
Maar hier met 4 naar boven.. gelukkig is de kleinste nog gratis (<6j). Eten en drinken op de piste. 's avonds ook nog es op resto. Logement, vervoer. €€€€
2k voor een week?
Ach. Erg BG om al je teruggetrokken belastinggeld over de piste te gooien.Denk dat we hier ondertussen al aan het dubbele zitten.
Tijd om een B&B met zwembad te openen?En dan horen we net dat voor volgende kerstvakantie onze gastvrouw er nog es 10% gaat bijkletsen. En ze zegt dat het voor winter 2024-25 overal zo zal zijn.