Het grote slowchat topic

Worden zo'n mensen eigenlijk nog nooit gepakt?

Gr4EnqEoSnSSRsVzPCfW

Mijn ergernis is dat die witte autootjes in de binnenwegen rijden zoals halve zotten. Ze gaan wel onder tijdsdruk staan, maar ben toch al vaak eens geschrokken met de fiets en het is nu niet dat ze daar 5 minuten mee gaan winnen.
Het positieve is dat er natuurlijk direct een verpleegster ter plaatse is als ze me toch omver kegelen.
@Mulan breng dat autootje is terug en laat rechten 6 eens op zijn gemak fietsen.

Bijkomend denkt hij dat ge hem gaat verzorgen als ge hem hebt omver gereden en dat is echt wel wreed.

Laatst bewerkt:
Niemand die ooit gelooft dat ik als een halve zot rijd. Alez, als het op snelheid aankomt tenminste... 😬
Anderzijds @Str8_6 die bewust wordt omvergereden als hij in zijn sexy pakje zit: iedereen die eerst naar Mulan kijkt en dan pas naar alle andere vrouwen die hij ooit beledigd heeft.

Het is juist de perfecte cover voor u om ermee weg te komen...

Ik ga iets on-BG zeggen maar wat is een skivakantie toch stervensduur geworden zeg?

72 euro voor een skipas voor 1 dag ondertussen.

Ik ga iets on-BG zeggen maar wat is een skivakantie toch stervensduur geworden zeg?

Hier tussen het plebs mag je nog zagen over hoe duur alles is!

Die skipas kost evenveel als ne keer frietjes fretten met uw gezin! 🙈

En ik wou dan eens met drie voor 5 dagen naar Frankrijk of Oostenrijk naar de sneeuw ( wel geen skiers ).
Zal het maar zo laten en hopen dat het hier nog eens sneeuwt zeker?

En ik wou dan eens met drie voor 5 dagen naar Frankrijk of Oostenrijk naar de sneeuw ( wel geen skiers ).
Zal het maar zo laten en hopen dat het hier nog eens sneeuwt zeker?

Als je niet skiet hoef je die skipas niet te kopen he.

Maar hier met 4 naar boven.. gelukkig is de kleinste nog gratis (<6j). Eten en drinken op de piste. 's avonds ook nog es op resto. Logement, vervoer. €€€€

En dan horen we net dat voor volgende kerstvakantie onze gastvrouw er nog es 10% gaat bijkletsen. En ze zegt dat het voor winter 2024-25 overal zo zal zijn.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan