Het grote slowchat topic

Beste vrienden!
Ik wil jullie persoonlijk het allerbeste wensen voor het komende jaar. In deze tijd wordt iedereen overwonnen door het hectische tempo en niemand vindt de tijd voor persoonlijke groeten uit het hart. Veel mensen kopiëren gewoon gestolen teksten en posten ze om deze ‘verplichte’ taak gedaan te krijgen.
We hebben dit jaar samen veel meegemaakt, dus ik wil jullie een fijne kerst en het beste voor 2012 wensen. Jullie zijn de beste dansgroep van Herentals!
Groetjes, eddy

Beste vrienden!
Ik wil jullie persoonlijk het allerbeste wensen voor het komende jaar. In deze tijd wordt iedereen overwonnen door het hectische tempo en niemand vindt de tijd voor persoonlijke groeten uit het hart. Veel mensen kopiëren gewoon gestolen teksten en posten ze om deze ‘verplichte’ taak gedaan te krijgen.
We hebben dit jaar samen veel meegemaakt, dus ik wil jullie een fijne kerst en het beste voor 2012 wensen. Jullie zijn de beste dansgroep van Herentals!
Groetjes, eddy
+1

(zoveel moeite dat gij in dat kopiëren steekt, watch the master work)

Ook de beste wensen van mij.
Voor iedereen een goede gezondheid gewenst in 2024 en moge iedereen alles krijgen wat zijn of haar hartje begeert. Moge de komende 366 dagen (intussen al ene minder) gevuld zijn met veel liefde, gezelligheid, gelach en geluk.

Laatst bewerkt:
Sluit BG-venster, open Facebook...
NH5XL8b.jpg

:S
Ja, facebook weet natuurlijk wel veel over u.

Ik heb zelf heel bewust nooit een Facebook (Meta) account gehad, maar Vlaams Belang en NV-A staan wel bekend om hun absurd grote bedragen die ze uitgeven aan o.a. Facebook en Google voor campagnes. Het is geen wonder dat hun algoritme toch eens probeert te zien of je erin trapt.

Ook de beste wensen van mij.
Voor iedereen een goede gezondheid gewenst in 2024 en moge iedereen alles krijgen wat zijn of haar hartje begeerd. Moge de komende 366 dagen (intussen al ene minder) gevuld zijn met veel liefde, gezelligheid, gelach en geluk.
Ik zou in 2024 graag wat minder dt-fouten lezen op het forum. :unsure:

En dat bedoel ik half al grappend, maar toch ook gemeend, want ik erger me daar echt kapot aan. Het is sterker dan mezelf. :help:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan